bestanden verwijderen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juval

bestanden verwijderen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 16:03

van een vriendin kreeg ik de tip om internet bestanden en Cookies te verwijderen om de pc wat sneller te krijgen
(Extra - internet opties - Algemeen) en daar staat halverwege de blz 2 knoppen. Het Cookies verwijderen was zo gebeurd... oliebol wat was mn wachtwoord ook al weer.
Maar bij bestanden verwijderen lieptie vast, (of ik was te ongeduldig). Kan het zijn dat dat heel lang duurt als je het nooit eerder hebt gedaan? of is dan niet normaal.

wie heeft er ervaring mee?

juno1

Re: bestanden verwijderen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 20:06

Als je het nooit of lang niet hebt verwijderd kan dat zeker een tijdje duren, dus was je te ongeduldig.
Je ziet toch wel een zandloper in beeld, dus even wachten totdat die weer een pijltje is.

En verwijder het dagelijks, maakt je computer sneller want die mappen staan na ieder bezoek aan Internet redelijk vol.
Je cookies zou je ook handmatig in de verkenner ( windows>cookies ) kunnen verwijderen, alleen laat je die je graag wilt behouden met rust.
Daar kun je ook je temp map en je Temp Int Files legen.

juval

Re: bestanden verwijderen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 09:25

juno1 je hebt gelijk..... ik ben er maar bij weggelopen en een half uurtje later was-ie klaar! het lijkt inderdaad wel sneller te gaan nu.