Beheerders die geen antwoord geven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kleintje

Beheerders die geen antwoord geven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 10:55

Ik dacht dat bokt er was voor de geregistreerden.
Ik dacht dat bokt groot was geworden door de gebruikers.

Ja, ik weet dat modjes en beheerders het vrijwillig doen, dat ze een hoop oliebol over zich heen krijgen.

Maar als je een serieuze vraag aan ze stelt en ze zeggen dat ze het in de groep gooien, dan verwacht je toch stiekem wel een keer een antwoord. Als je de vraag dan opnieuw stelt omdat je toch wel iets wil weten, dan krijg je nog geen antwoord.

Het is nu een maand geleden, blijkbaar wordt het niet serieus genomen...

Ik snap niet dat het zoveel moeite kost om me een ja of een nee te geven. Maar goed... duidelijk...

Ik trek me voorlopig terug van bokt. Er is nu weer een ander schaduwaccount of pestaccount die me via msn al een tijdje lastigviel en nu ook hier op bokt. Dit is sinds de problemen met mijn ex de zoveelste keer. Deze persoon heeft als msn naam 'treasureeigenaar' en zegt dat ze van mijn ex de papieren van mijn paard heeft gekocht en de nieuwe eigenaar is. Ja, het is een priveprobleem, iedereen is vrij om zich te registreren op bokt, het is een openbaar forum en alles is voor iedereen te lezen.

Je bent vrij om te schrijven hier, en ik deed het altijd met plezier, maar nu dus niet meer en gezien ik geen antwoord kan krijgen op een simpele vraag houdt het voor mij helemaal op.

Ik ben de ellende behoorlijk zat... ik hoop dat hun er plezier aan beleven, maar ik niet meer.

Via pb wil ik best mensen op de hoogte houden, maar gezien het een openbaar forum is en al mijn berichten worden nagelezen hou ik het voor gezien. Heb de beheerders al 2 keer gevraagd om iets, maar ze houden zich gewoon stil... dus ik heb het hier even gehad...

Succes allemaal enne.. zal wel wat mensen gaan missen...

Ja... Manuel en je volgelingen... je hebt het bereikt... ik trek me terug. Scheelt jou weer tijd, hoef je minder bij te lezen om mijn leven te blijven volgen!

Daihyo

Re: Beheerders die geen antwoord geven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 14:04

Jammer dat je je van bokt terugtrekt.
Maar ik kan me er wel wat bij voorstellen als ik dit verhaal zo lees.
Je word belemmert in je berichten.

De mods hebben het best druk volgens mij.
Plus dat dit een privékwestie is.
En zolang er niks ernstigs (scheldpb's, openbaar zwart maken, e.d. ) gebeurt, kunnen zij volgens mij weinig doen...

Balen...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 14:09

Op bokt zet ik ook niet alles neer, juist omdat het een openbaar forum is en iedere onverlaat mee kan lezen. Verder geloof ik dat je de beheerders tekort doet, ze zitten midden in de vakantieperiode (is Bart al terug trouwens?) en zijn er gewoon niet.

Als er iemand een persoonlijke oorlog aan het voeren is, dan zou ik me idd terugtrekken of in overleg met de Moddies en het beheer een nieuw account aanmaken. En verder heb ik het al vaker meegemaakt dat de vertegenwoordigers van het "sterke geslacht" het absoluut niet kunnen verkroppen dat er een vrouw is die ze niet meer ziet staan en niet meer ziet zitten. Ronduit zielig.....

Ik zou zo zeggen, beste Manuel en company: GET A LIFE ! Lik je wonden en ga door met je leven, en verziek dat van een ander niet!

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 14:18

Ow, ik geef de schuld ook niet aan bokt hoor. Maar goed, ik vind het fijn om hier heerlijk te kunnen posten en dat wordt me onmogelijk gemaakt.
Ik heb wat aan de beheerders gevraagd en daar kwam gewoon een maand lang geen antwoord op.

Nu wel en... ik denk dus ook dat er een slotje kan op dit topic.

Bedankt moddies + beheerders!!!!

Enne mensen... ik zal voorlopig alleen onzinnig posten, ik kom ooit wel weer terug.
Lekker onzinnig zodat Manuel & company een hoop te lezen hebben zonder wat wijzer te worden.
Dan maar niet over mijn paardje kletsen!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 14:25

Ik zet een slotje op dit topic .

Voorlopig dus idd maar even onzinnige dingen posten totdat de rust weer is wedergekeert .