Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siempie schreef:Bij goedkoophosting.org kost 100 mb ruimte, 4 gig brandbreedte 25 euro per jaar incl domeinregistratie en btw.
Ellende schreef:Ik heb zelf mijn dommeinnaam geregistreerd bij webstekker.nl, communicatie verloopt vriendelijk, naam was snel geregistreerd.
Op deze site:
http://www.webhosters.nl/
kan je een ontiegelijke hoeveelheid info over webhosters vinden.
Citaat:Edit:
Als je zelf geen ervaring hebt met het maken van een website kan je een aantal dingen doen:
1. een hoop geld neerleggen om het door een echte prof te laten doen. Als je veel foto's wilt hebben is het handig om ook met scripts te werken zodat je foto's automatisch op een pagina komen te staan en je niet voor elke foto zelf een pagina en links moet gaan aanpassen.
2. Dat door een 'semiprof' te laten doen: ergens in je vriendenkring iemand die handig is met scripts of html? Op bokt lopen ook een aantal mensen rond die 'aan webdesign' doen en waar je een stuk minder zal betalen.
3. Zelf op zoek gaan naar een template wat je naar wens aan kan passen en naar scripts voor je foto's. Ik ben zelf geen held in webdesign en heb voor mijn website (www.ellustrations.com) een template gebruikt en aangepast.
dragonforce schreef: