Heb nu in mijn Outlook Express dus 2 accounts : de oude (huidige) en de nieuwe.
Ben via een hotmail-account aan het testen of het werkt.
Zonder om te schakelen tussen account , gewoon nog m'n vertrouwde instelling zeg maar , krijg ik in dezelfde "mailbox" elk mailtje dat ik verstuur.
Komen allemaal onder elkaar binnen op mijn scherm , zowel degenen die naar het oude als het nieuwe mailadres , als het eerste alias van het nieuwe mailadres is gestuurd. Super zeg !!!

Alleen het rare is : ga ik dan antwoorden op alle 3 de testmailtjes , dan gaat er maar 1 uit : degene die origineel op het oude mailadres binnengekomen is.. Hij kom binnen en ik kan ook weer een antwoord versturen op de normale manier , gewoon mailtje beantwoorden.
De andere 2 die verlaten het postvak niet , onbekende fout geeft hij aan. Dat zijn dus de 2 antwoorden op de mailtjes die naar het nieuwe mailadres gestuurd zijn.
Hoe kan het nou dat ik wel allebei gewoon netjes ontvang in hetzelfde postvak IN , maar vandaaruit niet kan antwoorden ?
Is dat een simpel dingetje dat je moet veranderen ?
Het mooiste zou het zijn als alle mails gewoon in hetzelfde postvakje binnenkomen , zoals nu , en dat ik dan overal op kan antwoorden met automatisch als afzender m'n nieuwe adres.
Als iemand mij dan mailt op m'n oude adres , komt dat mailtje gewoon normaal binnen , ik beantwoord het zoals altijd , en als die ontvanger dan weer een antwoord stuurt , komt die binnen op mijn nieuwe mailadres , dat is het idee. Kan dat ?
Zou echt super zijn als iemand me kan / wil helpen hiermee , wat id de gouden tip ? _/-o_