ik zat in EA te spitten, en kwam een topic tegen waarin ik had gereageerd, dus reageerde terug, en ik weet 100% zeker dat het niet op de eerste page bovenaan stond, en nu ineens wel? kan je weer schoppen?
[edit] viewtopic.php?f=64&t=445786 dat topic ging het om [edit2] zag het nu in andere EA-fora ook, topics waarin gereageerd is gaan weer omhoog
dan ben ik zeker gek, maar ze gaan toch wel degelijk weer omhoog, kijk maar heb in dit topic net gereageerd, je ziet ook dat topics die daaronder staan in volgorde staan van plaatsing van het laatste bericht: http://img94.imageshack.us/img94/8025/easchoppen4ds.jpg
Maar ik snap het echt voor de meter niet, als ik iets post gaat het topic niet omhoog, en bijvoorbeeld EA VP staat toch nog gewoon normaal? Ik kan even geen ss maken op deze computer.
viewforum.php?f=64 ik heb gereageerd in het topic 'mooie beautycasen', boven dat topic staat: ' witte rijbroek eurostar' en daaronder ' supermooie wedstrjidblouse', is dat bij jullie ook zo? De wedstrijdblouse is later op gereageerd dan op de beautycasen.
Bij mij is het in elk geval heel anders. Die witte rijbroek en de wedstrijdblouse staan redelijk bovenaan en die beautycasen veel verder naar onderen. Alles is inderdaad gesorteerd op laatste reactie. Kijk maar: Screenshot
Bij mij kan er ook weer geschopt worden, dat kan sinds ik de censuur heb uitgezet en daarna weer de weergave (oplopend/aflopend) van de topics moest herstellen.