ja dat probleem heb ik ook al 2maanden ofzo ik had een keer iemand op foei gezet om te kijken hoe dat is (gewoon een acount dat ik niet ken) maar nu probeer ik der al een hele tijd af te halen maar dat lukt niet..
Geen idee, maar voor een tijd terug stond hier een topic met mensen die geen foei's meer konden verwijderen (en nee, ik heb geen link, kan het niet vinden en de zoekfunctie is bagger).
Ik begreep dat er een bug in de software zit... Het is idd heel irritant, ik heb ook het foeilijstje getest met een willekeurige bokker (laat jij dat nou net zijn... hahaha) en het is heel vermoeiend om steeds op die smalle balkjes te letten en op hier te klikken. En als je op zoek alle berichten van de foei klikt is het ook erg irritant.
Dit probleem is gesignaleerd en zal heus een keer opgelost worden. Aangezien er al meerdere topics over zjin sluit ik deze. Als je wilt zeiken op het beheer van bokt zijn daar ook genoeg topics over, het staat je vrij die te gebruiken.
Ik snap dat het vervelend is dat je op dit moment geen foeis kan verwijderen, maar bart is geen 24 uur per dag met bokt bezig.