ervaring providers gevraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fantine

ervaring providers gevraagt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 17:42

Op dit moment hebben wij voor internet Versatel wat ons niet bevalt dus willen wij overstappen op een andere provider en daar tv, telefoon in mee laten gaan.

Nu zou ik graag ervaringen willen horen van mensen over verschillende providers (kwaliteit, prijzen etc.).

Groetjes Fantine

Anoniem

Re: ervaring providers gevraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:45

Hetnet : ADSL (thuis-thuis) Bevalt heel goed, altijd verbinding, geen problemen, is wel puur alleen voor internet hierzo. Wij hebben een abbo met 1500 datalimiet, dat werkt voor ons. Ik geloof in totaal 25 euro per maand. Je moet nl ook een deel aan KPN betalen bij ADSL

Chello (op Kot) : Kabel, TV, Telefoon. Bevalt heel erg goed, ze zijn niet zo handig met hun klantenservice, maar daar staat tegenover dat je die niet vaak nodig hebt. Telefoon is erg goedkoop. Tv ook nooit problemen mee gehad. Prijs is rond de 50 euro p/m

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:11

wij hebben wanadoo en ben er opzich ook wel tevreden mee!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:17

ik heb eerst kabelfoon gehad.... absoluut niet tevreden over... trage verbinding, veel storing... zowel op mail als op de internet verbinding... slechte klantenservice, en zeer slechte ervaringen met het opzeggen van het abo.

Ik heb nu ADSL via Planet Internet... ik ben daar erg tevreden over... zowel over de klantenservice van KPN als van Planet... goede snelle verbinding, klantenservice heb ik gelukkig nog niet vaak nodig gehad, maar erg vriendelijke mensen en ik heb nooit lang in de wacht hoeven te staan... *klopt af*

galopeerder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:47

Maya schreef:
Chello (op Kot) : Kabel, TV, Telefoon. Bevalt heel erg goed, ze zijn niet zo handig met hun klantenservice, maar daar staat tegenover dat je die niet vaak nodig hebt. Telefoon is erg goedkoop. Tv ook nooit problemen mee gehad. Prijs is rond de 50 euro p/m

Hebben wij ook, precies hetzelfde. Maar we hebben hier ook wel 's problemen met de rekeningen. (verder schijnen er wel veel problemen te zijn met chello met degenen die bij chello helmond zitten, maar degenen die bij eindhoven zitten hebben daar geen problemen mee (beetje raar maarja)).