Kortsluiting in laptop, wat te doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linda

Kortsluiting in laptop, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 06:44

Vannacht hoorde ik een raar geluid uit mijn computer komen en zag dat er vonkjes inzaten. Ik heb gelijk mijn computer uitgezet. Net, na 3 keer opstarten, deed ie het wel weer. De eerste 2 keer opstarten deed het beeldscherm het niet, en bij de derde keer begon het te flikkeren en deed ie het opeens weer. Uiteraard is de garantie van de laptop (Fujitsu Siemens) net 2 weken verlopen. Wat moet ik doen? FJ bellen en zorgen dat ie gerepareerd wordt? Of mee aan blijven rommelen? Hij doet het op dit moment gewoon goed...Voor hoelang dat weet ik niet...

Oscar
Forumcoördinator

Re: Kortsluiting in laptop, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-05 16:11

Laat ik eerst maar zeggen dat ik helemaal geen verstand heb van computers
Maar vonken uit je laptop lijkt me echt niet goed en ook nog behoorlijk gevaarlijk.
Ik zou er zeker eerst iemand naar laten kijken voordat je weer met stroom aan het klussen gaat

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-05 21:46

Volgens mijn vader kon het geen kortsluiting zijn, dan zouden de stoppen eruit slaan **Ik ben a-technisch** Volgens hem kon het weleens vocht geweest zijn. Hij doet het nu weer goed.

Ik denk *hoop* dat het meevalt

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 02:20

Wat raar. Ik zou me echt een hoedje schrikken! Ik weet niet of ik hem daarna weer aan zou durven doen, maar als je dat wel doet zou ik in ieder geval even overal een backup van maken als je die niet al hebt.

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 10:06

Ja dat was ik inderdaad van plan, er staan een heleboel niet-gebackupte foto's op.