Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prisca schreef:Sluit me helemaal aan bij Dees.
Dit is het eerste een laatste wat ik er over zeg.
Ps als jullie het zo goed weten waarom beginnen jullie niet jullie eigen Forum ?? Eens kijken of jullie het beter kunnen dat vingertje wijzen is namelijk wel heeeeeel erg gemakkelijk niet ?? .
Prisca schreef:Sluit me helemaal aan bij Dees.
Dit is het eerste een laatste wat ik er over zeg.
Ps als jullie het zo goed weten waarom beginnen jullie niet jullie eigen Forum ?? Eens kijken of jullie het beter kunnen dat vingertje wijzen is namelijk wel heeeeeel erg gemakkelijk niet ?? .
Ludo"]
Met opener zijn tegenover de gebruikers bedoel ik dat er n.a.v. de bans van Puck en Mythens veel onduidelijkheid en verwarring is. Aangezien Puck en Mythens beiden veel in de stapmolen kwamen zijn vooral de stapmolengebruikers boos. Als er nou ook aan de andere stapmolengebruikers vooraf was gezegd was dat er gebanned zou gaan worden, was er misschien nu een grote discussie voorkomen.
[/quote]
Waarom zou er met de stapmolengangers anders omgegaan moeten worden dan met de lezers van publieke forums? Krijgen we een klassering van mensen die de stapmolen in mogen en de mensen die er niet zo'n behoeft aan hebben of ronduit geweigert worden?
Begrijp me goed, ik heb me aangemeld voor de stapmolen nadat Puck en Mytens permanent geband waren, en heb tot nog toe geen toegang. Ik snapte absoluut niet waarover het ging dat Bart de announcement maakte dat die twee niet terug mochten komen. Maar wat ik ook begrepen heb is het niet de eerste keer geweest dat die twee een ban hebben gehad. De reactie van Puck op dit topic was ronduit provocerend...
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... highlight=
'nuff said...
[quote="Ludo schreef:Het is met deze poll niet mijn bedoeling om moddies af te zeiken of iets dergelijks of om te laten zien dat ik kwaad ben om de bans, maar alleen een peiling onder de gebruikers. Mijn onderschrift heeft dan ook niets met dit topic te maken.
Citaat:Aangezien Puck en Mythens beiden veel in de stapmolen kwamen zijn vooral de stapmolengebruikers boos. Als er nou ook aan de andere stapmolengebruikers vooraf was gezegd was dat er gebanned zou gaan worden, was er misschien nu een grote discussie voorkomen.
Laura schreef:Citaat:Aangezien Puck en Mythens beiden veel in de stapmolen kwamen zijn vooral de stapmolengebruikers boos. Als er nou ook aan de andere stapmolengebruikers vooraf was gezegd was dat er gebanned zou gaan worden, was er misschien nu een grote discussie voorkomen.
Dus als er iemand wordt gebanned op vmr moeten alle gebruikers daar eerst op de hoogte worden gesteld? Dat de stapmolen op een bepaald momet een 'aparte groep forummers' werd, hebben die mensen zelf veroorzaakt, daar was het sm niet voor opgericht. Dat de moderators daar rekening mee moeten houden, dat eerst alle vriendjes op de hoogte gesteld moeten worden, lijkt me een beetje dom.
Volgens mij had het overigens niet eens gemeld moeten worden aan de overige sm gebruikers, want als je een beetje leest zag je ook wel dat er door provocerend gedrag en overschreiding van regels naar een ban werd gesolliciteerd. Ik heb meen ik ook genoeg waarschuwingen gezien...