kan niemand mu dat uitleggen? weet iemand anders waar staat hoe je dat moet doen? thnx...
Eilandje
Geplaatst: 24-02-02 17:27
Misschien is Forum Vragen een betere plaats voor zo'n vragen?
Enfin, je moet je foto eerst uploaden, bijv op http://www.endoria.net/upload/ Als dat gebeurd is, verschijnt daar ook de uitleg over hoe het verder moet! Is niet zo moeilijk, zelfs ik kan het ;-)
abcfgd1
Geplaatst: 24-02-02 17:41
zal het je wel ff uitleggen ook al is dit misschien niet helemaal de goeie plek..
je moet dus inderdaad je foto of plaatje even uploaden bij www.endoria.net
Je klikt op bladeren zoekt je foto op op je harde schijf en klikt op versturen.
Dan krijg je een link op de pagina te zien. Die kopieer je... (rechtermuisknop de link selecteren en dan Kopieren kiezen) Je gaat hierheen typt [img]hier plak je nu die link (rechtermuisknop, plakken)je sluit af[/img]
en de foto staat er. Dus je begint met [img] dan plak je de link en je sluit daarna af met [/img]
that's it!
Succes en we willen nu wel foto's zien!!!!!1
Kuss, Frederike
XoNo
Geplaatst: 24-02-02 22:49
[quote="vanda's"]zal het je wel ff uitleggen ook al is dit misschien niet helemaal de goeie plek..
je moet dus inderdaad je foto of plaatje even uploaden bij www.endoria.net
Je klikt op bladeren zoekt je foto op op je harde schijf en klikt op versturen.
Dan krijg je een link op de pagina te zien. Die kopieer je... (rechtermuisknop de link selecteren en dan Kopieren kiezen) Je gaat hierheen typt [img]hier plak je nu die link (rechtermuisknop, plakken)je sluit af[/img]
en de foto staat er. Dus je begint met [img] dan plak je de link en je sluit daarna af met [/img]
that's it!
Succes en we willen nu wel foto's zien!!!!!1
Kuss, Frederike[/quote]
fjordentinker
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-02 17:33
thnx ik ga het proberen! binnenkort foto's in mijn profiel...hoop ik