Mijnstal en Copyright!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faniek

Mijnstal en Copyright!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-05 21:56

Mensen het heeft toch geholpen de boze mailtjes etc. naar mijnstal.nl ze hebben stappen ondernomen!

Lees hier:
kopieren!
Hallo allemaal!

Ik wil jullie er even op wijzen dat kopieren absoluut niet in een spel thuishoort en ik helaas moet zeggen dat er nog steeds mensen zijn die dit regelmatig doen! Het is ten eerste heel vervelend voor de mensen die dus WEL hun best hebben gedaan om een leuk plaatje te zoeken en ten tweede kan je stal verwijderd worden! Niet doen dus!

Vanaf nu gaan we het zo doen: Wij gaan rgelematig de stallen aflopen in mijnstal.nl en als zij een gekopieerd plaatje tegenkomen zullen wij eerst een waarschuwing geven dat diegene het plaatje moet veranderen..
Wordt dit binnen een paar dagen niet gedaan verwijderen wij het gehele paard of dier.

Verder heb ik ook nog een opmerking op copyrights.. Ik zie ook heel veel dfoto's voorbij komen waar duidelijk copyright of een tekst opstaat van de eigenaar.. Wees zo netjes om ervan af te blijven want die foto's zijn van die mensen en er staat niet voor niets copyright op!

Verder zal ik bij dit artikel een voorbeeld plaatje doen van gekopieerde foto's in mijn stal.nl.. Let goed op de linkse hoek bovenin, jullie zullen zien dat daar dus 2 of meerdere namen door elkaar heen staan en rechtsonder in de hoek zien jullie het C-tje van copyright! Dit soort foto's willen we niet meer zien in mijnstal.nl

Doe dit gewoon niet meer leden, zoek allemaal zelf je plaatjes en gebruik niet de plaatjes van anderen!

Xxx Nina en Elise

Zien jullie dus foto's op www.mijnstal.nl die van jou zijn gaan ze er vanaf nu aan wat aan deon.

Fun_Fun

Re: Mijnstal en Copyright!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 08:53

Geweldig

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 09:28

Maar ze snappen er ook zelf geen hout van...

Citaat:
Ik zie ook heel veel dfoto's voorbij komen waar duidelijk copyright of een tekst opstaat van de eigenaar..

Op álle foto's, behalve degene waar de eigenaar expliciet afstand gedaan heeft, staat copyright, niet alleen op degene waar iemand met grote letters zijn naam op heeft geschreven.

Toch is het zeker een goede zet

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 09:57

idd een poging tot verbetering, helaas zijn de leden van mijnstal wel zo handig om het copyright teken te verwijderen maargoed..

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 10:04

Het is idd een goede zet ja!
Helaas kunnen ze ook (zoals Marja1988 ook al zei) het copyright teken er gewoon vanaf halen. Da's dan wel weer jammer.
Maarja, je kunt niet alles heb hè , het is iig al verbetering!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 10:07

Het is iig al iets

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 14:14

dat is heel fijn.
het was is erg irritant dat veel mensen hun foto's op dit soort sites zien, zonder toestemming gegeven te hebben.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 15:05

Tis zeker iig iets

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-05 16:08

Dat is al een hele stap zeg! Gelukkig, dadelijk staat een van onze paarden er nog op...