Heey Heey Mensen.. hebben jullie ook wel eens dat als je op internet zit... dat er dan opeens in je burea blad van die gare tekentjes zitten dat is echt irri
Laatst bijgewerkt door Kwanyin op 20-07-05 23:37, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:overbodige tekst weggehaald
Die plaatjes zijn, volgens mij, gewone pictogrammen. Als je ze selecteer en wilt verwijderen met rechtermuisknop, komt er volgens mij 'Delete?' te staan.
Ik heb ze iig ook gehad (en ze komen ook wel eens terug). Laat je virusscanner wat vaker draaien, als je bijv. gaat douchen ofzo. (Anders duurt het zo lang). Of laat iemand er naar kijken. Want ik weet het, het is zeer vervelend.
Niet iedereen weet genoeg van computers om te weten hoe dit soort dingen zitten, ik vind een aantal van de bovenstaande reacties wel erg flauw...
Reclame op je computer kan je weghalen met een pop up blokker, de google bar bijvoorbeeld, en door alle spyware van je computer te verwijderen. Hoe dat laatste moet kan je hier lezen: viewtopic.php?p=8177715#8177715
Jup ik heb het ook. moet ook weer een pop up killer instaleren. Hij zat er wel maar omdat er het een ent ander van mn pc is gehaald vd week doet hij he tnu niet meer. Ik word er gek van. Zit je lekker te bokken verschijnt er opeens reclame of ik iets wil kopen.. gggrrrrr.....
Als het die zijn die VeirL bedoeld ben je er zo vanaf. In je configuratiescherm "Software" kiezen en daar Messenger Plus3 verwijderen. Heb je een deel al handmatig verwijderd dan werkt dat niet en moet je Plus3 opnieuw installeren MET sponsorpack en het daarna opnieuw, via Configuratiescherm en Software, verwijderen. Heb je ook twee werkbalken, een grijze en een blauwe, extra in je Internet Exlorer? Dan ben je daar ook meteen vanaf.