Ilkkah schreef:Mijn persoonlijke ervaringen met sony, die zijn erg rot.
ik heb 2x dezelfde camera gehad, een sony DSC P32.
algauw ging de eerste "kapot" het klepje sloot niet meer, maar foto's maken deed ie wel goed, toch maar even omdat het nog in de garantie viel teruggebracht en laten maken,
toen kreeg ik ineens naar mijn hoofd dat ik hem zelf had gesloopt en dat ik of 134 euro mocht betalen voor een reparatie, of hem in stukjes terugkrijgen en dan 24 euro betalen alsnog, of hem afstaan. (was trouwens bij de mediamarkt)
ik had voor die repartie geen geld, en ik vond het absurd om voor een camara in stukjes 24 euro te gaan betalen.
Ik heb besloten om hem af te staan.
ik heb 1 keer mediamarkt gebeld maar toen was ik ineens niet redelijk volgens hun, daarna nog een keer samen met mijn moeder een brief geschreven, die ze wsl zo de prullebak in gekiepert hebben.
Nuja, was niets meer aan te doen,
maar ik dacht gewoon; een slechte camera, de rest zal wel goed zijn
en besloot om weer voor dezelfde camera te gaan (dit keer bij de IT's gekocht) en of de duvel ermee speelt, 3 maanden geleden ging plots het klepje niet meer dicht, toeval of....
Ik heb voorlopig geen geld voor een nieuwe camera dus ik zal het met deze moeten doen (geen garantie meer)
En ben weer hard aan het sparen voor een nieuwe camera, maar dat zal zeer zeker geen sony meer zijn
2 x een hele dure slechte ervaring.
Dit is mijn ervaring met sony camera's , bij veel mensen zal de sonycamera waarschlijk wel gewoon werken ed, maar voor mij heeft sony het gedaan.
en heb ook meedere malen sony gemailt en geschreven, en nooit waren ze thuis, dus nee
maar foto's zijn meestal wel van prima kwaliteit, dat is wel een voordeel
@Veirl:
is een beetje normaal reageren zo moeilijk?!
je kan toch ook gewoon zeggen; dit hoort meer op FZ ipv FF
ipv zo'n reactie, beetje kinderachtig
Dankjewel, ik moet er dan nu nog even over nadenken of ik de Sony neem.Ik neem deze reactie zeker serieus mee in mijn beslissing over deze camera.