Ik zit hier op de computer en het is nou al een hele poos aan de gang. De pop ups vliegen je rond de oren. Ze blijven maar omhoog komen. Als ik ze dan uitschakel, heeft het weer het verkeerde effect. Dat ik niet meer op de links kan klikken in mijn mail, maar dat de vervelende wel blijven komen. Wat kan ik hier tegen doen?? En onthoud wel, ik ben een zware leek op dit gebied.
Maar ik denk dat het al veel zin heeft om je computer te controleren op spyware adware, dat kan door het gratis programma adaware te downloaden en te draaien. In dit topic kan je daar meer over lezen: viewtopic.php?f=25&t=401213
Er zit hier een pop up blokkering optie in mijn internet. Maar die blokkeert dus de verkeerde pop ups. Dus niet de vervelende advertenties, maar wel als ik een link wil aanklikken in mijn hotmail van bokt bijvoorbeeld. Ik kan niet eens een fatsoenlijke zin typen of er komt weer een nieuwe.
De tips van Ellende zal ik eens proberen, bedankt!
aha dta ken ik die heb ik ook op de comp, de pop up killer die de verkeerde blokkeerd, k heb mijn computer laatst helemaal opnieuw laten opruimen e.d en heb nu nergens last meer van (de verkeerd worden nog wel geblokkeerd maar heb ook geen last meer van pop up's) meestal zit het spul op je computer geinstaleerd dus is de computer leeg laten halen vaak deenigste optie wil je alles er uit hebben.
Ik heb ook de Google Toolbar, en kan gewoon pop-ups ontvangen van bokt. je kan ze op bepaalde websites ook 'uitschakelen'. Ik 'vertrouw' bokt dus wel met pop ups en heb ze daar uitgeschakeld, en ontvang ze op bokt dus wel [voor de pb's ]
Firefox is inderdaad ook erg fijn, maar als je gewoon explorer wilt houden is de google toolbar erg fijn