Lycos Tripod

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flutterby

Lycos Tripod

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-05 15:56

Ik had een tijd lang een site bij Lycos Tripod staan, nu de school weer is afgelopen heb ik tijd om de site weer onlinet e zeten ( tot dusver was er een slechte versie van de index te zien)
Ik voer netjes mijn wachtwoord en gebruikersnaam in, dan krijg ik een error : 'account wordt gemaakt'.
Nouja, ik begon te twijfelen aan mijn wachtwoord, dus heb een mailtje naar mijn e-mail laten sturen ( blijkt overigens mijn oude hotmail adres te zijn..) Ik heb alles goed ingevoerd, maar na een half uur doet hij het niet.

Toen dacht ik slim te zjn, en een nieuwe account aant e maken gezien die van mij niet meer blijkt te bestaan - maar nee. Ik héb al een account en kan er geen twee in mijn bezit hebben.

Rood van frustratie probeer ik dan maar mijn e-mailadres te wijzigen, maar dat schijnt ook al niet te kunnen. Hij blijft maar bléren dat mijn e-mailadres onjuist is terwijl ik toch echt zeker weet dat dat adres van mij is én dat het gewoon werkt..

*zucht

Ten einde raad probeer ik op de een ofandere manier een soort helpdesk daar te vinden, maar die blijkt niet te bestaan...

weet iemand wat ik moet doen ?

Morrie

Re: Lycos Tripod

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 10:40

Citaat:
maar nee. Ik héb al een account en kan er geen twee in mijn bezit hebben.

dat begrijp ik niet, ik heb onder 1 email adres wel 15 accounts bij tripod lycos, daar maak ik altijd de ruwe versie van sites.

Als je een account hebt aangemaakt moet je binnen een week minimaal 1 x inloggen, doe je dit niet, dan halen ze het account weer weg, misschien is dat het....