Heel vaak dan doet internet het even niet meer, en dan moet ik dat dingetje van draadloos internet (sorry ik weet niet hoe dat heet, ben een computer leek)er weer opnieuw in doen en dan doet internet het weer. Nou deed de laatste week het toetsenbord of de muis het niet meer als ik draadloos internet geval er weer in had gedaan. Die USB poorten zaten boven die van draadloos internet geval. Dan moest ik alles er weer uittrekken, computer uit, alles er weer in en dan computer aan en dan deed hij het weer. Gisteravond ging de hele computer uit toen ik dat draadloos internet ding er weer in deed, en daarna ging hij automatisch weer aan. Vandaag deed ik weer draadloos internet ding erin, toen 10 seconde later ging de computer uit, en ik krijg hem ook niet meer aan. Heb ookal geprobeerd met alle stekkers eruit enzo, maar dat werkte niet. Hij reageert gewoon helemaal niet meer

Iemand enig idee wat miin trouwe compu voor ziekte heeft?? En valt ie nog te genezen of is het einde verhaal? Het probleem zit dus volgens mij in dat kastje, waar ook de USB poorten zitten. Voor zover ik weet is die niet nat gerworden ofzo..