hadden we nu ook maar van die leuke dingen bij een loterij... Ik leer er wel door tellen 0 nieuwe berichten 3 ongelezen betkent dat er niets nieuws is 0 nieuwe berichten 5 ongelezen betekent dat ik 2 berichten over het hoofd gezien heb .. knap he (helemaal zelf uitgerekend )
tsss... dat is niet eerlijk.. ik heb alle berichten in mijn inbox, outbox, sentbox en savebox en alle andere boxen verwijderd en het staat er nog steeds
het staat er al 2 weken ik dacht, als ik maar lang genoeg wacht.... maar helaas... misschien moet ik mijn "pjoeter" maar uit het raam gooien...rotding...
ik heb het ook heel vreemd, toen bokt net was veradnerd was het weg (simpekl toen opgelost) maar nou sinds1 weekje staat dat er oppeens meer of zou mn inbox te vol zijn?
Ik kwam er ook niet vanaf, vanalles geprobeerd, geen ongelezen berichten, alle boxen leeggegooid en nog steeds 1 ongelezen bericht... nu was ik net even wat kleine aanpassingen aan het maken in mijn profiel, sla ze op en *poef*, weg ongelezen bericht! Dus probeer even je profiel op te slaan, misschien dat het helpt!
inbox legen, dan heb je die te vol en in dat vakje waar staat dat je berichten on hold heb kun je dan klikken en dan gaan ze naar je inbox... en flink mopperen erbij dat helpt het beste