Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepcel schreef:En oja heel erg belangrijk, was ik even vergeten!! Je kunt binnen een maand geloof ik je transactie bij de bank terugdraaien dwz. terug laten storten op je eigen rekening. Dat zou ik zowiezo doen.
beautylover schreef:bankrekeningnummer van de persoon opsturen naar de bank of het politiebureau zodat hun het adres van de vrouw kunnen opzoeken en haar zo kunnen aanspreken..
of werkt dat zo niet?
Elisa2 schreef:Als het goed is kun je het laten terug storten,bel anders ff je bank op,dan leg je even uit hoe en wat..
Princess schreef:jeetje balen zeg!maar je had ook beter moeten informeren!ik heb laatst ook iets gekocht via bokt en heb haar telefoonnummer gehad en dus eerst even gebeld als controle!
xxlindaxx schreef:dat is erg vervelend ja...gewoon opgelicht...
Sla al de pbs met haar etc. op, zodat je bewijs hebt. als ik iets koop via internet wil ik daarom ook graag het telefoonnummer en of adres van degene hebben.
verder zeker aangifte doen, ik weet niet of het mogelijk is om via de bak het adres te achterhalen oid...
iig suc6 ermee!
Toydoll schreef:Elisa2 schreef:Als het goed is kun je het laten terug storten,bel anders ff je bank op,dan leg je even uit hoe en wat..
Volgens de postbank kan dat niet, had donderdag al gebeld..