Resolutieprobleempje..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mlies

Resolutieprobleempje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-05 20:55

Jaja. Ik heb ook weer eens wat hoor Scheve mond

Spel geïnstaleerd, blablabla. Ik keer terug naar windows, en opeens is m'n hele beeld opgeblazen. Nou ja, volgens een vriend kon dat wel als het spel nog ergens open stond, maar goed, het blijft dus raar. Zal waarschijnlijk wel aan mij liggen, maar ik kan dus geen normale resolutie terugkrijgen. Of te groot (zoals nu) of te klein, of de dicht op elkaar. Gruwelijk irritant Scheve mond

Ligt dit nou aan mij opeens, dat ik gewoon raar kijk, of kan het iets anders zijn? Scheve mond

Edit, tiepfoud Clown

roelieboelie

Re: Resolutieprobleempje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 22:08

Ga eens naar ''geavenceerd'' dat op het tabblad ''instellingen'' bij beeldscherm opties (rechts klikken op bureao blad --> eigenschappen) staat....

Dan kiezen voor het tabblad ''monitor'' en kijken onder het kopje ''vernieuwings freqeuntie''....deze waarde hoort meestal bij een resolutie van 1024x768 (weet niet welke resolutie jij hebt?)op 85 Hertz te staan......speel eens wat met deze waardes als het goed is krijg je dan weer je oude vertrouwde scherm terug.

Zorg wel dat je bij het tabblad ''instellingen'' wel alvast de goede resolutie hebt geselecteerd.