Pakket na drie weken nog niet ontvangen - wat nu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

flow1234

Pakket na drie weken nog niet ontvangen - wat nu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 16:05

Jammer dat mensen afspraken niet na komen,

heb op dit forum iets gekocht en die gene laat niks meer van zich horen ben nu al 3 weken aan het wachten op een paket uit belgie,
komt dit vaker voor.

Wie heeft ook een slechte ervaring, en hoe ga je dit oplossen
Laatst bijgewerkt door Eline op 23-06-05 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel verduidelijkt.

lonnie

Re: jammer dat mensen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 16:35

off topic: dit hoort hier niet geplaatst te zijn

on topic:

lastig, heb je geen verdere gegevens van die persoon? telefoonnummer ofzo? weet je zeker dat het geld aangekomen is bij die persoon, kan nogal lang duren naar belgie en daarbij is de post ook niet altijd de snelste

Eline

Re: jammer dat mensen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 16:36

-> FZ

Even heel sec: je hebt niet op dit forum iets gekocht, maar via dit forum, van een andere gebruiker.

Het komt wel vaker voor, niet vaak. Je kan het beste een moderator (mij bijvoorbeeld) mailen/pb-en met informatie. Om wie gaat het, wanneer heb je het geld overgemaakt et cetera. Wij zijn als mods niet verantwoordelijk voor transacties, maar soms helpt het als we bemiddelen, en als blijkt dat mensen vaker dingen niet opsturen kunnen we in het uiterste geval overgaan tot het bannen van het forum.

roelieboelie

Re: Pakket na drie weken nog niet ontvangen - wat nu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 17:24

Ik weet niet hoe de geldzaken enzo zijn geregeld, maar het duurt minsten 1 tot 2 weken voordat het geld bij die gene op de bank staat in BELGIE, ik heb hier ook al verschillende keren last van gehad (heb eigen bedrijfje).....daarbij duurt het verzenden van post ook nog eens 3 à 4 werkdagen.....