Over welke bokker het gaat is niet relevant.
Inmiddels al weer een tijd terug benaderde een bokker mij betreft het kopen van ponys. Hier voor hebben we flink wat heen en weer gepbt om tot een prijs te komen. Uiteindelijk had ik een afspraak met die bokker op een desbetreffende dag in Eindhoven omdat bij mij thuis langs komen niet ging lukken.
Zo gezegt zo gedaan, dus ik met pony's op tijd in Eindhoven en daar zeker ruim een half uur zitten wachten. Ik heb nog een pb gestuurd waar ik precies zou zijn en hoe ik te herkennen was.
Niemand gezien, dus ik mijn weg vervolgt naar school.
Later stuur ik een pb, maar ontvang helemaal niets terug (pb's zijn wel geopent/gelezen). Dus ik wacht even af, en vervolgens nog niets.
Daarna nog een aantal pbtjes achter aan gestuurd maar wederom géén reactie.
Ik word gewoon genegeerd en kan me daar erg boos over maken. Ik voel me als of ik tegen een muur zit te praten.
De totaalprijs van de ponys was dusdanig dat een arme student als ik daar goed blij van kan zijn. Jammer genoeg: pony's weer terug mee naar huis en terug in de kast.
Als om welke reden dan ook de koop van iets niet door kan gaan, kan ik me daar volledig in verplaatsen en heb ik daar begrip voor. Wat ik wel erg misselijk vind is om mensen waarmee je een afspraak hebt en eerst fanatiek mee hebt zitten pb'en vervolgens straal te negeren.
(In het vervolg vraag ik meteen een telefoon nummer, jammer dat het zo ook niet gewoon goed kan gaan.)
Om eerlijk te zijn was dit de eerste keer dat ik iets (probeerde te) verkopen via Bokt.
Is een feedback systeem in de toekomst niet erg handig? (Of word hier al over nagedacht)
Zeker nu EA zo enorm groeit kan ik me voorstellen dat er her en der vast nog wel eens was mis gaat.