Geen bokt na inloggen....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Probleem

Geen bokt na inloggen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 09:14

Ok, ik weet dat een schaduwaccount niet mag, maar ik weet niet hoe ik dit anders op moet lossen! Ik heb dus een probleem. Ik kan met mijn account (Nienke) niet meer inloggen. Zodra ik inlog krijg ik alleen nog maar een witte pagina.

Ik kan alleen op bokt als ik al mijn cookies wis, en nu dus met een andere account. Ik snap er niks van. Ik wis dus de cookies, ga naar de login pagina, ik log in..vervolgens krijg ik de melding 'Je bent ingelogd' en 'ga naar de vorige pagina'. Het normale scherm dus. Maar wat ik daarna ook probeer, geen enkele pagina van bokt wordt nog weergegeven. Om opnieuw in te loggen moet ik eerst weer alle cookies wissen....maar dan begint het hele verhaal opnieuw. Het bokt icoontje in de adresbalk zie ik trouwens wel.

Als je gebanned bent zou daar toch een bericht van moeten verschijnen? Bovendien heb ik nog nooit een OW gehad dus het lijkt me sterk.

Dus...help Haha!

Eline

Re: Geen bokt na inloggen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 10:13

Probeer eens in te loggen op je oude account, en als je een witte pagina krijgt CTRL + F5 in te drukken?

Klinkt als een browser probleem namelijk. Gister heeft bokt er een tijdje uit gelegen, ik denk dat je browser dat zich nu 'blijft herinneren' .

Probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 10:16

Heb ik even geprobeerd, zowel in firefox als in IE, maar dat helpt helaas ook niet. Als het een browserprobleem is, zou het dan niet zo zijn dat ik met deze account ook niets meer kan? Ik bedenk maar wat hoor, zoveel verstand heb ik er ook niet van!

Ik heb het net even op de computer van mijn vriend geprobeerd, met een browser waarmee ik nog nooit op bokt ben geweest. Zelfde probleem, zodra ik inlog, is alles weg....

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 10:54

Dat probleem had ik ook toen het nieuwe Bokt net draaide. Op een gegeven moment kon ik wel weer inloggen maar dat heeft dagen geduurd.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 11:30

Dat laatste is echt heel vreemd.

Heb je iets veranderd aan je account? profiel/email/etc?

Probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 12:07

Nee ik had niks veranderd.....

Net kon ik helemaal niet meer inloggen, kreeg de melding dat het wachtwoord fout was, heel vaak geprobeerd maar het werkte niet. Toen heb ik een nieuw wachtwoord aangevraagd, daarmee kan ik weer inloggen, maar....het bovenstaande probleem is er nog steeds Nagelbijten / Gniffelen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 13:00

Dit is als het goed is opgelost. Er was een probleem met de engelse language file.

Bedankt voor de melding!

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 14:21

Het werkt inderdaad weer, bedankt! OK dan! Afgod