Er wordt een technische oplossing gemaakt die ervoor zorgt dat je maar 3 regels kunt hebben.
3 regels is dus toegestaan. Bokkers met erg opvallende en lange onderschriften worden er nu gewoon op aangesproken. Tot de technische oplossing er is, is dit de enige manier.
Dit vroeg ik me ook af Er zijn zelfs bokkers met een onderschrift van 9 (!!) regels, als je dit nou ziet moet je dat dan naar een mod zeggen, of tegen de bokker zelf?
Idd, ik kijk me er scheel op. Nouja, nu is mijn onderschrift ook te lang, maar niet zo lang dat je er knettergek van wordt, of wel? En van die ellelange onderschriften waarbij je de halve pagina overscrolt voordat je bij het volgende bericht bent, die mogen wat mij betreft rustig verboden worden ..
Er zijn zelfs bokkers met een onderschrift van 9 (!!) regels, als je dit nou ziet moet je dat dan naar een mod zeggen, of tegen de bokker zelf?
Ja dat vraag ik me ook wel af. Ik voel me wel echt een zeurder/klikker. Maar het is dan ook soms zo iri Gelukkig zijn de foto's in het onderschrift verdwenen (toch?).
Ik word ook érg moe van alle kleurtjes, grote letters, hoeveelheid regels, etc etc. TeMmen die handel... Zou prettig zijn als het weer automatisch vastgesteld wordt, hoewel het van mij ietsjes langer mag zijn dan vroegâh... Het onderschrift dat ik nu heb is geloof ik niet storend, maar dat kon vroegâh niet