Af en toe kan ik niet inloggen , echt mega-irritant

Dan kan ik meestal nog wel via de web-mail m'n mails bekijken en beantwoorden , heel soms kan ik ook nog via m'n Outlook mails versturen , maar GEEN mails ophalen.
Dan blijft hij maar steeds m'n wachtwoord weigeren terwijl dat gewoon hetzelfde staat ingevuld als altijd

Bel ik naar de helpdesk dan zien ze geen storing ....maar ondertussen kan ik mooi geen mail ontvangen en versturen.
Is een tijd goed gegaan maar nu was het weer een paar avonden raak , en dat is gewoon onacceptabel als je je klanten en geïnteresseerden / testzadel aanvragers niet terug kan mailen.
Ik wil op zich gewoon een simpel account dat echt BETROUWBAAR is.
Lekker snel internetten zonder gedoe. Dat ik gewoon de hele dag de PC aan kan hebben staan (behalve als ik op bed lig) om wat te surfen en mailen en m'n site aanpassen , ben niet van het type dat altijd muziek en films download.. zal misschien een enkel keertje gaan gebeuren maar hoef daar zeer zeker geen speciaal account voor te hebben.
Ik vraag me alleen af welke provider nou echt fijn en betrouwbaar is , voor een mooie prijs , en hoe gaat dat met het modem dat ik nu heb , kan ik dat wel gewoon houden of moet je dat weer inleveren ?
Heb die spullen door de KPN geleverd gekregen en zit ook ophet KPN netwerk geloof ik

Iemand meer verstand hiervan ?
En internet via de kabel , is dat wat ??
Ik heb echt geen idee ervan...wil wel graag iets voor de komende 10 jaar ofzo , wat altijd goed voelt qua verstandige en voordelige keuze.
Hou niet zo van dat overstappen en dat gedoe