Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juno1 schreef:Hoeveel geheugen zit er geinstalleerd.
Wat heb je allemaal openstaan aan programma's ( dus als je internet dat er ook mail/msn aanstaan.
Ok, daar zit idd een probleem. Er draait hier constant vanalles. Nu zie ik naast het klokje het logo van:
*Winamp
*Mijn volume
*Realmonitor van de virusscan
*Quicktime (terwijl ik dat pragramma en al zijn bestanden al eeuwen geleden geuninstalled heb)
*mijn verbinding
*Msn (start ik wel handmatig op)
Er staat een 40 GB harde schijf op, waarvan ik er 12 gebruik. Dus daaraan ligt het niet![]()
Wat gebeurd er als je opnieuw opstart en direct Internet start ? gaat het dan normaal snel en komt de vertraging later pas ?
Neen, hij gaat dan even traag omdat de realmon dan in gang schiet en de nieuwste updates uploadt, maar dat trekt weg. Eigenlijk draait internet best vlot, alleen sites met heel veel flashdinges zorgen voor vertraging...
Heb je een firewall ?
NeenIk heb alleen virusscanner (Etrust) en Ad-aware.
Wat jou dan attendeert op een trojan/virus/dialer enz )
Je kunt wel een goede virusscanner hebben, maar er zijn trojans en virussen die het uitschakelen en ook die niet worden opgemerkt door alle virusscanners.
Daarom altijd het advies om een extra online scan te doen![]()
Dat zou dus wel goed kunnen, gezien ik op het intern netwerk van de unief zit dat daardoor nogal geplaagd wordt. Maar beide virusscanners zeiden dat ik safe zit...
Maak je geregeld je Temp Internet Files leeg, als ook je Temp mappen ?
Ik doe geregeld schijfopruiming bij systeemwerkset, is dat voldoende?