Mijn internet doet vaag...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Mijn internet doet vaag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 10:52

Zoals de titel, ik kan wel internetten, maar hij laadt de forumpagina's niet goed. Zowel Bokt als andere fora laadt hij niet. Ook andersoortige webpage's laadt hij het gros wel, maar de knoppen en plaatjes niet, of maar half... Ik kan ze wel aanklikken, maar ik zie ze niet. Ik zie nu hier op Bokt geen smiley's, belletjes van gelezen/ongelezen, avatars etc. etc. Foto's laadt hij helemaal niet, en ik zie onderaan zo'n balk dat ie bezig is met downloaden enzo. Maar dat blijft ie oneindig doen. Correctie, dat verdwijnt, en zegt ie dat ie klaar is, terwijl ik nog steeds geen smiley's, ava's of foto's zie.

Wat heb ik al gedaan? :
* Coockies zijn verwijderd.
* Temporary Internetfiles zijn verwijderd.
* Adaware is gedraaid.
* Spybot is gedraaid.

Hmm... heb m'n virusscanner nog niet gedaan, maar normaal komt die zelf met meldingen als de pc geïnfecteerd is. Ga ik zodadelijk ook maar eens doen.

Hebben jullie nog meer ideeën of trucjes die ik kan uitvoeren? Dit leest niet bepaald handig...

Faniek

Re: Mijn internet doet vaag...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 11:31

Gebruik je IE of firefox of wat anders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 11:34

IE, en ik verdom het op Firefox of Mozilla over te stappen, dus bespaar je die tip Knipoog Ik krijg er nl iets van, als mensen mij zeggen dat te doen...

Heb de boel nog eens laten runnen en draaien en blijkbaar werkt het nu iets beter, wel trager, maar het laadt nu wel Verward

*Edit te vroeg gejuichd* Ik had Bokt net geopend en het werkte, en nu zit ik er weer wat langer en dan wil het niet meer... Blond *

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 12:04

Probeer het dan eens met firefox Knipoog ik heb namelijk hetzelfde probleem gehad. Toen firefox niks aan de hand paar dagen later ook niks aan de hand met IE (of kwam dat om dat ik me pc opnieuw heb opgestart Verward)

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 21:49

Kan zijn dat je geheugen op is ( dus dat je of te lang de computer hebt gebruikt of teveel programma's hebt openstaan )
Test het door direct na herstarten computer die internetsite te bezoeken en kijken of het probleem zich ook voordoet.

Heb je het dan niet dan weet je de oorzaak.
Het is namelijk dat er geen fout op jouw computer is als je het soms wel en soms niet ziet.
Of je ziet nergens plaatjes, dan is het pas een echt probleem.

Dus gebruik Fast Defrag en krik je geheugen tussentijds op, lekker sneller surfen of andere dingen doen op de computer.
Het andere alternatief is dan de computer redelijk vaak opnieuw op te starten wat niet ten goede komt aan een harde schijf.