"negatief" inlogprobleem

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lageveld

"negatief" inlogprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 21:04

Ik wordt steeds automatisch ingelogd. Het lukt dus niet meer dat iemand anders op mijn computer onder eigen naam in kan loggen.
Hoe los ik dat op ?

Steff_

Re: "negatief" inlogprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 09:37

Ik had dat ook. ik had geloof ik de Cookies verwijderd en toen had ik er geen last meer van Knipoog

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 09:38

gewoon uitloggen en weer inloggen en dan het ding van automatisch inloggen bij elk bezoek uitvinken

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 12:43

BrittKitt schreef:
gewoon uitloggen en weer inloggen en dan het ding van automatisch inloggen bij elk bezoek uitvinken

Inderdaad, zo deden we dat altijd. Maar dit nou net wat ik niet meer kan vinden. Dat vinkje.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-05 14:41

De cache van je browser leegmaken al geprobeerd?

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 01:41

Ellende schreef:
De cache van je browser leegmaken al geprobeerd?

Hoe doe ik dat ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 13:52

In IE naar Extra, Internetopties, Cookies verwijderen en daaarna Tijdelijke bestanden verwijderen.
Lukt het niet om de cookies op die manier te verwijderen dan moet je de map Cookies eens leegmaken. Eventueel ook de mappen Temp en Temporary Internetfiles leegmaken.
Die mappen vind je door Mijn Computer te openen, dan de C (lokale schijf, harddisk of hoe het ding bij jou dan ook heet Knipoog ) openen en dan waarschijnlijk in de map Windows of System of System32. In elke versie van Windows staat dat ergens anders...

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 16:49

tnx.
Kunnen deze mappen ten allen tijde straffeloos verwijderd worden ? ik had vandaag nl. erg veel problemen met inloggen bij de postbank. Gisteren had ik iets van schijfopruiming uitgevoerd. Ik dacht, misschien ligt het daaraan, dus systeemherstel naar vrijdag.
Na veel gepuzzel en een aktie die daar mogelijk niets mee te maken heeft is het uiteindelijk toch gelukt om in te loggen... maar toch.
Cookies verwijderen heb ik in het verleden ook wel eens gedaan, zonder problemen, maar ja... je weet het niet met die beveiligingstoestanden van banken ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 18:46

Niet de hele map verwijderen, alleen de inhoud weggooien. Het kan zijn dat er een bepaalde file niet verwijderd kan worden (index.dat), dat geeft niks die hoort te blijven staan.