[spoed] Computer start steeds opnieuw op

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje__

[spoed] Computer start steeds opnieuw op

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 10:04

Pc start steeds opnieuw op, voordat ik een gebruiker kan aanklikken (Windows XP).. Iemand enig idee wat het is? en hoe het op te lossen is?

_Rijkie_

Re: [spoed] Computer start steeds opnieuw op

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 10:07

Geeft ie nog iets van een melding ofzo? Of start ie zonder "iets te zeggen" opnieuw op?

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 11:29

Hehe dit probleem heb ik ook gehad alleen had ik ten niet met gebruiker aanklikken dus lade hij bijna helemaal.
Weet je wat het probleem is? Dit kan op zoveel duiden, maar het eerste wat ik zou doen ik is je pc formateren.

Als je belangrijke bestanden hebt zou ik proberen in veilige modus deze veilig te stellen.
Kan dit echter niet dan ben ik bang dat je ze kwijt raakt mits je, je harde schijf eruit haalt, maar die moet je formateren Scheve mond
Helpt dit niet dan kunnen het ook nog problemen als voeding, bios, moederbord, videokaart, geheuge, processor zijn.
Ik heb het zelf pas gehad en het probleem was iets met de bios en voeding.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 12:41

Ehh, geeft geen meldig. Je komt bij het blauwe gebruikers scherm, en dan start hij opnieuw op. En zo gaat dat maar door..

Veilige modus heb ik geprobeert, maar dat ging precies hetzelfde. Kan wel onder het opstarten op F1 drukken, dan kom ik in een soort wqindows setup, maar weet ook niet wat ik er mee aan moet.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 13:08

Hmmm dat is een lastige heb je nog belangrijke dingen op je pc?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 13:11

Maartjuh: dit lijkt ontzettend op een virus waar een hoop mensen met XP last mee hebben. Ik weet zo snel niet hoe je het eraf krijgt (heb zelf godzijdank geen XP), je zou even op internet kunnen zoeken hoe en wat, maar anders is het denk ik het handigst als je iemand in je omgeving die een hoop van compus afweet om hulp vraagt, ik weet van huisgenoten dat het nog erg moeilijk kan zijn om het eraf te krijgen (áls het om hetzelfde virus gaat).

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 22:34

Ellende schreef:
Maartjuh: dit lijkt ontzettend op een virus waar een hoop mensen met XP last mee hebben. Ik weet zo snel niet hoe je het eraf krijgt (heb zelf godzijdank geen XP), je zou even op internet kunnen zoeken hoe en wat, maar anders is het denk ik het handigst als je iemand in je omgeving die een hoop van compus afweet om hulp vraagt, ik weet van huisgenoten dat het nog erg moeilijk kan zijn om het eraf te krijgen (áls het om hetzelfde virus gaat).

Dat virus heb ik dus ook gehad maar dan geeft ie een melding dat ie binnen zoveel seconden opnieuw opstart.