Word doet Vreemd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

supertygetje

Word doet Vreemd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 08:39

*Bokt is trouwens weer lekker wit, maar ik geloof dat ik nu ben waar ik moest zijn, anders graag even verplaatsen Lachen *

Word doet dus raar. Het is maar bij 1 bestand, maar dat is nu net wel een vrij belangrijk bestand voor mij, nl. mijn verhaal (zie onderschrift).

Wat is er dan mis?
- Er staat 1 regel dan een paar rare blokjes; op de volgende bladzijde weer 1 regel, dan weer blokjes; op de bladzijde daarna een stuk of tien regels, waarna een heleboel rare letters in een of ander vaag patroon volgen; op de volgende bladzijde begint de tekst opnieuw (vanaf regel 1 dus) en stopt ergens halverwege de bladzijde. Dan mist er een heel stuk en gaat het op de volgende bladzijde verder met bladzijde 12 ofzo. De rest van het verhaal is geloof ik wel goed.
- Als ik hem van 'outline view' naar 'print layout view' verander, en dan omlaag scroll, gaat hij na een pagina of 7 ineens weer terug naar pagina 1 en naar outline view.
- Als ik probeer te selecteren dan houdt hij ineens op met scrollen.

Allemaal echt behoorlijk vaag! Ik zou HEEEL graag weer mijn gewone versie terug willen, die er gisteren ook nog was. Minder dan 24 uur geleden heb ik nog een stuk aan mijn verhaal toegevoegd en het toen opgeslagen. Op dat moment zag het er allemaal nog normaal uit.

Ik ben heel blij dat ik het op bokt heb gezet omdat ik het daar nu in principe nog vandaan kan vissen, maar mijn Word versie had nog wat kleine wijzigingen, aantekeningen, ideeen, etc. Dus als iemand weet hoe ik dit weer op kan lossen... echt super graag!

Supertygetje

supertygetje

Re: Word doet Vreemd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 23:39

Is er helemaal niemand die me kan helpen? *zucht*

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 05:01

Oei, wat raar. Ik heb echt geen idee wat dat kan zijn. Maar misschien kan je met ctrl + a alles selecteren, in notepad plakken en dan weer alles selecteren en in een nieuw word document plakken. Dan ben je alleen wel je opmaak kwijt, dus of je daar nou wat mee opschiet ...maar ja, succes in ieder geval.

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 04:39

Bah, ik baal wel zeg! Ja, ik denk dat ik maar alles van bokt moet gaan kopieren en de opmaak weer opnieuw moet doen, en ALLE wijzigingen opnieuw! Bahbahbah, en ik heb nog steeds geen idee hoe het kan...

Iig bedankt Guinevere, en eh, kom eens langs zou ik zeggen Knipoog

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 05:14

Hihi, dat zou leuk zijn een internationale bokt meeting. Ik zit alleen helemaal aan de andere kant (bij DC), dus nog steeds een beetje ver. Tong uitsteken

kerstkrans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 05:22

ik weet er niks van.. maar wat een tijdstippen zeg.. Knipoog
zijn jullie nog wakker, of zijn jullie net op?

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-05 06:05

Nog (net) wakker. Haha! Bij jullie is het 6 uur later dan bij mij en zelfs 9 uur later dan bij supertje.

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 16:47

Jupjup, wordt je echt blij van he, 9 uur tijdsverschil? Bijna net zo blij als van Word... Knipoog

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-05 22:48

Ik heb het nu opgelost, maar vind Word nog steeds stom... Huilen