Word doet dus raar. Het is maar bij 1 bestand, maar dat is nu net wel een vrij belangrijk bestand voor mij, nl. mijn verhaal (zie onderschrift).
Wat is er dan mis?
- Er staat 1 regel dan een paar rare blokjes; op de volgende bladzijde weer 1 regel, dan weer blokjes; op de bladzijde daarna een stuk of tien regels, waarna een heleboel rare letters in een of ander vaag patroon volgen; op de volgende bladzijde begint de tekst opnieuw (vanaf regel 1 dus) en stopt ergens halverwege de bladzijde. Dan mist er een heel stuk en gaat het op de volgende bladzijde verder met bladzijde 12 ofzo. De rest van het verhaal is geloof ik wel goed.
- Als ik hem van 'outline view' naar 'print layout view' verander, en dan omlaag scroll, gaat hij na een pagina of 7 ineens weer terug naar pagina 1 en naar outline view.
- Als ik probeer te selecteren dan houdt hij ineens op met scrollen.
Allemaal echt behoorlijk vaag! Ik zou HEEEL graag weer mijn gewone versie terug willen, die er gisteren ook nog was. Minder dan 24 uur geleden heb ik nog een stuk aan mijn verhaal toegevoegd en het toen opgeslagen. Op dat moment zag het er allemaal nog normaal uit.
Ik ben heel blij dat ik het op bokt heb gezet omdat ik het daar nu in principe nog vandaan kan vissen, maar mijn Word versie had nog wat kleine wijzigingen, aantekeningen, ideeen, etc. Dus als iemand weet hoe ik dit weer op kan lossen... echt super graag!
Supertygetje