jaaa....help..!!! ik maak filmpjes voor mensen die dat willen maar nu wilde ik vragen of iemand weet hoe je dit moet verkleinen?? ik wil dit weten omdat ze dan beter op internet passen.. als iemand het weet kan je het dan zeggen?? groetjes patricia
tsja.. ik kan het niet vinden hoor op deze site..is er iemand die het me wel duidelijk uit kan leggen of me kan vertellen waar het dan staat?? gr patricia
Waar zit nu het probleem, als je op de link klikt van Windows Movie Maker ga je naar de site van Microsoft. En klik je op de 2e link ga je rechtstreeks naar de hele uitleg van die Movie Maker > Videobewerken met Moviemaker 2
En alles in het Nederlands, kan toch niet zo moeilijk zijn. Of kom jij toevallig op hele andere pagina's terecht, dan heb je een duidelijk probleem op je computer.
Iemand enig idee hoe ik een quicktime filmpje kan bewerken op een windows 98? Welk programma moet ik daarvoor downloaden? (ik wil er stukjes uitknippen)
Heey als dit toch over filmpjes gaat.. er is een uploadsite.. waar je dan helemaal onderaan iets moest aan klikken.. en dan ok openen moest drukken en .. daar kunnen grotere filmpjes op.. wie weet die site.. niet zippy maar een andere.. ik weet het niet meer...