Het is geen ontzettend groot probleem, volgens mij is het heel in het begin ook al gemeld, maar het is wel onhandig. Als ik op mijn I-macje werk en ik een code - welke code dan ook, smileys, vette tekst, kleurtje, om een foto te plaatsen - dan verdwijnt je tekst dus gewoon. Elke keer trap ik er weer in en elke keer loop ik weer te foeteren. Valt dit wellicht op te lossen?
Het probleem is bekend, volgens mij is het in meerdere browsers (en dus ook macjes) niet mogelijk om de codes op de juiste manier te gebruiken. Aangezien Bart zelf ook (i)mac-er is, denk ik dat het tezijnertijd wel gemaakt wordt, maar er zijn een heleboel dingen voor die tijd aan de beurt.
Bokt werkt prima met de Mac alleen moet je wel zorgen dat je een wat recente Internet Browser hebt. Met Firefox en Safari werkt het in iedergeval prima. Internet Explorer voor de Mac is een enorm verouderd stuk rommel, daarmee heb je gegarandeerd problemen op meer sites. Antieke versies van Netscape geven waarschijnlijk ook de genoemde problemen.
Bij mij is dat ook, op school is het helemaal erg. Ik moet overal 3 keer of meer de pagina vernieuwen voordat ik iets kan klikken en smileys kan ik ook niet gebruiken. Zeer iritant, mar ja...