Veel centrale topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alocasia

Veel centrale topics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-05 12:09

Ik vroeg me af, mag je zelf een centraal topic openen of moet je daarvoor toestemming aan een mod vragen?

Want ik vind dat er wel veel centrale topics zijn de laatste tijd.
(bijvoorbeeld dat topic: wil je een model worden? ofzoiets, op FF)

Eline

Re: Veel centrale topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 21:49

Op de meeste fora geld: als jij denkt dat er een centraal topic nodig is, wordt het erg gewaardeerd om even te overleggen met de mod van dat forum. FF ben ik zelf niet zo vaak, ik zal vragen of Oscar je vraag wil beantwoorden.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 22:46

Oscar meldt zich *LOL*
Om antwoord te geven op je vraag over FotoFun:
Verzameltopics mogen in principe niet, tenzij er vooral toestemming gevraagd wordt om een verzameltopic te openen; zie ook de regels op FF Knipoog
In sommige gevallen geven we hier toestemming voor (meestal openen Mickey of ik zelf de topics).
De belangrijkste reden om toestemming te geven voor een verzameltopic is wanneer er erg veel topics over een bepaald onderwerp verschijnen die als het ware FF 'overspoelen'.
Het camshot-topic is daar denk ik een goed voorbeeld van.
Op een gegeven moment stond half FF vol met camshottopics met pagina's vol reacties in de trant van "goh, wat een leuke shots" Knipoog
Dan moet je een keuze maken: of het forum laten overspoelen met soortgelijke topics, of een verzameltopic aanmaken waarin iedereen zijn of haar foto's kan plaatsen.
Ik ben van mening dat de laatste optie dan de beste is Knipoog

In totaal zijn er nu 4 centrale topics op FF.
Voor deze centrale topics is in mijn ogen meer dan genoeg draagvlak, er wordt veel in gepost.

Just_me, ik hoop dat ik hiermee je vraag beantwoord heb.
Als je nog vragen hebt: vragen staat vrij.
En mocht je nog suggesties hebben dan hoor ik het ook graag van je Knipoog

Alocasia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 12:17

Haha, ik had dit topic geopend omdat ik al dacht dat het niet zonder toetemming mocht, maar er staat al een slotje op.
Bedankt voor het uitgebreide antwoord!
Suggesties heb ik niet, zo vind ik het goed, maar her leek even alsof er heel veel ventrale topics geopend werden Knipoog

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 15:44

Aha, oke *LOL*
Ik moet eerlijk zeggen dat ik FF elke dag doorneem en dat er heel regelmatig verzameltopics geopend worden zonder dat daar toestemming voor is. Deze zet ik dan op slot. Ik neem het forum meestal 's avonds door en dan komt het weleens voor dat er al behoorlijk wat reacties in staan.
Als er toestemming gegeven is, dan meld ik dit altijd even in het sticky topic.
Dus mocht je iets tegenkomen waarvan je denkt dat het niet de bedoeling is, dan wordt een TeM heel erg op prijs gesteld Knipoog

Voor wat betreft de uitleg: graag gedaan!