hoi hoiwelke forums bezoeken jullie altijd ?en welke niet ?ik persoonlijk ga altijd naar :[PP][ITP][AM][FF][CB][JF]voor de rest bezoek ik de huiskamer soms...groetjes sanne
ik zit vaak bijAlgemeenCrea beadie 2 vooralSoms nog in de Huiskamervoor de rest kijk ik eigenlijk overal welMaar ik kom vrijwel nooit bij ITP en HAW
[JH][AM][CB][BB][HAW] Kijk ik wel altijd maar reageer vrijwel nooit.[PP] en [VMR] ben ik een beetje van afgekickt.
hey weet je wat je ook kan doen? Er een poll van maken en dan 4 opties laten doen..Ik ga voornamelijk naar HAW /ITP/ AM / FF
Waar ik vaak kom: HK, VMR, PP, HAW, RT, FA, AM, FZ en CB.Waar ik niet of nauwelijks kom: JPP, JVMR, UZ, BM, BV, KH, JH.De rest wat overblijft zit er een beetje tussenin..
ik ben vooral bij: (niet altijd posten maar ook veel lezen)[PP][VMR][CB][AM]Vrijwel nooit bij [BM] voor de rest kom ik overal wel een keer per dag bijna
HK WDPPVMRFZCBBij Western, te koop, en dat soort dingen kom ik nooit. Bij verslag van de dag ook zelden.........
Meestal bij Verslag van de dag, In the picture, Algemeen, Voedertijd en Te Koop Aangeboden: Alles voor ruiters en Commercieel (ben aan t rond kijken voor een auto )