Zou het geen leuk idee zijn om de mogelijkheid te hebben tot het bijhouden van een persoonlijk dagboek, dat anderen kunnen lezen (of dat je af kan schermen), in je profiel? Nu kan je wel veel kwijt in "verslag vd dag" maar als je voor jezelf wilt terugzoeken wanneer ook al weer wat was gebeurd en in welke topic je het had gepost, is dat soms lastig. Ook kan je dan verhalen beter bijhouden, als je iemand zijn belevenissen wil volgen. Het lijkt mij in ieder geval hartstikke leuk. Ik zou er veel gebruik van maken!
het lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat het erg komt, dit oa ook omdat bart het wsl erg druk heeft en niet eens tijd heeft om de profielen uberhaupt terug te zetten, en dan nog zo'n extra dingetje in het profiel al helemaal niet denk ik al lijkt het me wel een leuk idee
Een soort 'bobktlog' kunnen maken dus Ik vind het wél een goed idee, en heb het lang voor de verandering ook al een keer geopperd. Het grootste probleem is dat er dan een compleet nieuwe mod (stuk software) voor PHPBB geschreven zou moeten worden, en dat kost een hoop tijd, die bart op dit moment niet heeft. Maar misschien ergens in de toekomst
Maxima: die zijn er inderdaad tijdelijk nie tmeer maar daar is bart hard aan het werken
ik zou het ook wel leuk vinden. maar inderdaad, vrees dat bart daar nog eventjes de tijd niet voor gaat hebben! Misschien als een 'nieuwjaars of kerst cadeau?'
Ik heb de optie: Oh nee alsjeblieft niet! Gekozen. Ik zie het al voor me, ellenlange profielen met elke dag een nutteloos en oninteressant verhaaltje erin. Ik denk niet dat de profielen daar interesanter van worden. Misschien als je vanaf je profiel door kunt linken naar het dagboek, dat het dan wel leuk is, maar verder lijkt het me niets.