hotmail probleem HELP HELP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

collendoorn

hotmail probleem HELP HELP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 19:46

WHeellpp!!

groot probleem ik kan op al mijn e-mails behalve op super_brechtje

en ja dat is juist de gene die ik het meeste gebruik!!
Ik heb dit ik zal het even kopieren:

Citaat:
Lees de overeenkomsten goed door en onderteken ze

Uw account van MSN is onderhevig aan de volgende overeenkomsten en/of verklaringen, waarnaar verwezen zal worden als 'de Overeenkomsten':

Serviceovereenkomst van MSN

Privacyverklaring van MSN

U dient op alle bovenstaande links te klikken om de Overeenkomsten in een nieuw venster te openen. U kunt vervolgens een exemplaar ervan opslaan of afdrukken. Indien u inderdaad akkoord gaat met deze Overeenkomsten, kunt u die collectief ondertekenen door in het onderstaande vak uw precieze e-mailadres te typen, inclusief eventuele leestekens. U dient op Annuleren te klikken, indien u niet akkoord gaat met de volledige Overeenkomst in ongewijzigde vorm.

super_brechtje@hotmail.com
Door mijn e-mailadres te typen in het bovenstaande vak en op de knop Akkoord te klikken, verklaar ik mij akkoord en gebonden aan alle Overeenkomsten. Ik begrijp dat ik een e-mailadres en wachtwoord maak dat ik kan gebruiken op andere sites van Passport Network. Ik stem ermee in dat Microsoft mij alleen informatie in elektronische vorm toestuurt. Ik stem er ook mee in dat MSN mij e-mailberichten stuurt met gerichte advertenties en mededelingen voor leden. Ik begrijp dat wanneer ik niet akkoord ga met de Overeenkomsten in hun geheel en in ongewijzigde vorm, ik op de knop Annuleren dien te klikken om de registratieprocedure af te breken.

Caira

Re: hotmail probleem HELP HELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 09:18

jup ik heb precies hetzelfde en kom dus niet meer bij mijn email zonder het te accepteren! EN ik wil het helemaal NIET accepteren!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 10:01

Ik heb maar geaccepteerd, had nl. een belangrijke email die ik moest lezen.. Scheve mond

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 11:37

Nee ik WIL het ook niet accepteren!! :S

maar zijn er gevolgens Ilse??

juno1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 15:23

Iedere hotmail gebruiker gaat dit ontvangen, reden is dat Hotmail gratis is en je nu dus de reclame gaat krijgen waar andere sites al langer gebruik van maken ( bijvoorbeeld Lycos )
Het accepteren van de overeenkomst zal niet zijn dat er dingen op je computer terecht komen ( het is tenslotte Microsoft ) maar accepteren dat je wat reclame te zien krijgt of via een email.
Dus zet je spamfilter aan en je popupblokker, hetgeen daar dan nog doorheen komt neem je dan maar voor lief.
Daarvoor heb je dan nog wel je Hotmail en anders neem je de betaalvariant.

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-05 21:14

Ik heb het ook maar gedaan!!
wat belachelijk zeg! tot nu toe nog niks gehad (gelukkig)