groot probleem ik kan op al mijn e-mails behalve op super_brechtje
en ja dat is juist de gene die ik het meeste gebruik!!
Ik heb dit ik zal het even kopieren:
Citaat:Lees de overeenkomsten goed door en onderteken ze
Uw account van MSN is onderhevig aan de volgende overeenkomsten en/of verklaringen, waarnaar verwezen zal worden als 'de Overeenkomsten':
Serviceovereenkomst van MSN
Privacyverklaring van MSN
U dient op alle bovenstaande links te klikken om de Overeenkomsten in een nieuw venster te openen. U kunt vervolgens een exemplaar ervan opslaan of afdrukken. Indien u inderdaad akkoord gaat met deze Overeenkomsten, kunt u die collectief ondertekenen door in het onderstaande vak uw precieze e-mailadres te typen, inclusief eventuele leestekens. U dient op Annuleren te klikken, indien u niet akkoord gaat met de volledige Overeenkomst in ongewijzigde vorm.
super_brechtje@hotmail.com
Door mijn e-mailadres te typen in het bovenstaande vak en op de knop Akkoord te klikken, verklaar ik mij akkoord en gebonden aan alle Overeenkomsten. Ik begrijp dat ik een e-mailadres en wachtwoord maak dat ik kan gebruiken op andere sites van Passport Network. Ik stem ermee in dat Microsoft mij alleen informatie in elektronische vorm toestuurt. Ik stem er ook mee in dat MSN mij e-mailberichten stuurt met gerichte advertenties en mededelingen voor leden. Ik begrijp dat wanneer ik niet akkoord ga met de Overeenkomsten in hun geheel en in ongewijzigde vorm, ik op de knop Annuleren dien te klikken om de registratieprocedure af te breken.