Nu kreeg ik 2dgn geleden een mailtje van telenet dat ik over mijn "upload" limiet zat

Nu kan dit gewoon niet........met een uurtje "bokken" per dag....dus besloot ik eens een "meter" te installeren die "live" bijhoudt wat er gedown- en upload wordt en ook al zit ik niet op internet (geen msn, skype uitgeschakeld) presteert dat ding het nog om te up- en downloaden

Inmiddels heb ik volumeblokken bij moeten kopen omdat ze me op "smallband" gezet hadden (en je bent verslaafd of je bent het niet

De firewall is in orde (windows XP) ik heb meerdere scans gemaakt voor spyware, virussen etc. met die nieuwe van Microsoft, Hitmanpro, CCleaner, Ad-aware SE Personal, Regcleaner........maar mijn volumemeter blijft "dansen" Een collega van mij zei dat ik de C schijf opnieuw moest formatteren.....maar daar heb ik begrijpelijk (niet zoveel) zin in

Heeft iemand een betere oplossing ?????????
Mijn moeder.......die al langer bij Telenet zit, heeft precies hetzelfde probleem en kreeg de mail van Telenet 2dagen eerder dan ik, ook zij heeft een volumemeter geinstalleerd en heeft hetzelfde.........hij is aan het up en downloaden dat het lieve-lust is zonder dat er een applicatie openstaat die internet gebruikt.
Wie is hiervoor aansprakelijk ? valt de provider ook iets te verwijten ??