Wordt het een beetje zat. Iedereen is een beetje 'aantal vieuws en reacties-geil' dus je ziet de meest uiteenlopende topic namen. Een tijdje terug was het zo dat men het ras van het paard voor de topic naam deed. Bijvoorbeeld: [kwpn]...... @ work Dat mag nu ook niet meer. Ik vind dat er een regel moet komen die duidelijk maakt dat de naam van het topic te maken moet hebben met de inhoud. Hetgeen ik net vertel komt echter alleen maar voor op HAW en ITP.
Tja, ik wordt er ook een beetje zat van. Een gewone, duidelijke titel is imo tien keer handiger. En vaak bekijk ik die nog eerder ook. Maar waar ik nog zieker van wordt, is van die mensen die het hele topic vol gaan zanikken met ''stom'' of ''bleh'' of ''wat ben jij dom''. Reageer dan gewoon niet, zo krijgen ze alleen maar de aandacht die ze willen. Boyke_Candy, jij had het zeker over dat topic over stal van Grunsven?
@Romkabouter: daar is alles duidelijk aan Maar de laatste tijd zie je vaak topics enz. van Z paarden @ work ofzo, die dan helemaal geen Z zijn, ik denk dat de TS dat bedoeld
Zulk soort titels zijn erg misleidend indd, maar een beetje een leuke titel en evt. ietwat overdreven (dan natuurlijk wel als grapje bedoelt) vind ik wel leuk
Zulk soort titels zijn erg misleidend indd, maar een beetje een leuke titel en evt. ietwat overdreven (dan natuurlijk wel als grapje bedoelt) vind ik wel leuk
Idd.. Alleen dat van stal van Grunsven gedoe..dat vond ik nogal..euhm..dom
Ik heb zojuist (weer) een titel op HAW aangepast omdat deze de lading niet dekte Op zich kan het best leuk zijn om eens een geintje uit te halen, maar ik ben het er mee eens dat het geen gewoonte moet worden. Dit soort titels worden vaak alleen gebruikt om kijkers te lokken en ook daar zijn natuurlijk grenzen aan. Bovendien komt het halve topic dan zo ongeveer vol te staan met opmerkingen over de titel, terwijl het toch echt om commentaar over de foto's zelf zou moeten gaan. Ik probeer het in de gaten te houden en pas ook regelmatig een misleidende titel aan, maar mochten jullie iets tegenkomen dan hoor ik het graag via TeM!
Bij de topics op HAW of ITP kijk ik tegenwoordig eerst altijd naar de naam van de TS, als die eindigt op -lover, -tjuh of iets soortgelijks, kijk ik niet eens
Ik vind het idd ook echt super irritant, bij die van Zpaard@ work. Dacht ik echt een z-paard te gaan zien, is het een shetlander met een klein kind erop... ik heb niks tegen shets hoor en ook niet tegen kleine kinderen Alleen vind het wel steeds vaker voorkomen en steeds irritanter worden