Misleidende topic namen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zilly

Misleidende topic namen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 13:42

Wordt het een beetje zat. Iedereen is een beetje 'aantal vieuws en reacties-geil' dus je ziet de meest uiteenlopende topic namen. Een tijdje terug was het zo dat men het ras van het paard voor de topic naam deed. Bijvoorbeeld: [kwpn]...... @ work Dat mag nu ook niet meer. Ik vind dat er een regel moet komen die duidelijk maakt dat de naam van het topic te maken moet hebben met de inhoud.
Hetgeen ik net vertel komt echter alleen maar voor op HAW en ITP.

Wat vinden jullie hiervan?

SSDesign

Re: Misleidende topic namen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:49

Dat vind ik waar! Pas was er een topic, weet de naam al niet meer, maar die had dat ook!

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 18:24

Tja, ik wordt er ook een beetje zat van. Een gewone, duidelijke titel is imo tien keer handiger. En vaak bekijk ik die nog eerder ook. Maar waar ik nog zieker van wordt, is van die mensen die het hele topic vol gaan zanikken met ''stom'' of ''bleh'' of ''wat ben jij dom''. Reageer dan gewoon niet, zo krijgen ze alleen maar de aandacht die ze willen.
Boyke_Candy, jij had het zeker over dat topic over stal van Grunsven?

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:21

Ik vind het ook vreselijk irritant, ten eerste is het misleidend en ten tweede is het misbruik maken van iemand zijn 'beroemdheid'.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:49

Wat is er niet duidelijk aan "paardnaam @ work" dan precies?

Lijkt mij dat het een topic betreft over paardnaam die aan het werk is namelijk Lachen

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:53

@Romkabouter: daar is alles duidelijk aan Knipoog
Maar de laatste tijd zie je vaak topics enz. van Z paarden @ work ofzo, die dan helemaal geen Z zijn, ik denk dat de TS dat bedoeld Knipoog

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 19:58

Ow aha, was me niet opgevallen eigenlijk Bloos

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-05 19:59

Ja, dat bedoelde ik. Dan zie je als topicnaam van Z paard @ work, en dan zie je een klein meisje op een shetlander rijden Boos!

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 21:14

Zulk soort titels zijn erg misleidend indd, maar een beetje een leuke titel en evt. ietwat overdreven (dan natuurlijk wel als grapje bedoelt) vind ik wel leuk Haha!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 21:22

Amethyst schreef:
Zulk soort titels zijn erg misleidend indd, maar een beetje een leuke titel en evt. ietwat overdreven (dan natuurlijk wel als grapje bedoelt) vind ik wel leuk Haha!

Idd..
Alleen dat van stal van Grunsven gedoe..dat vond ik nogal..euhm..dom Nagelbijten / Gniffelen

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 21:26

Ik heb zojuist (weer) een titel op HAW aangepast omdat deze de lading niet dekte Knipoog
Op zich kan het best leuk zijn om eens een geintje uit te halen, maar ik ben het er mee eens dat het geen gewoonte moet worden.
Dit soort titels worden vaak alleen gebruikt om kijkers te lokken en ook daar zijn natuurlijk grenzen aan.
Bovendien komt het halve topic dan zo ongeveer vol te staan met opmerkingen over de titel, terwijl het toch echt om commentaar over de foto's zelf zou moeten gaan.
Ik probeer het in de gaten te houden en pas ook regelmatig een misleidende titel aan, maar mochten jullie iets tegenkomen dan hoor ik het graag via TeM!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 16:25

Bij de topics op HAW of ITP kijk ik tegenwoordig eerst altijd naar de naam van de TS, als die eindigt op -lover, -tjuh of iets soortgelijks, kijk ik niet eens Clown

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 16:31

Idd vrij irritant. Laatst ook een topic, zwarte hengst @ work; donkerbruine ruin dus. Nou is wegklikken snel gebeurd, maar beetje irritant is het wel. Lachen

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-05 17:24

Tinkerbel, dat was inderdaad over die stal!

Ugene2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-05 14:20

Ik vind het idd ook echt super irritant, bij die van Zpaard@ work. Dacht ik echt een z-paard te gaan zien, is het een shetlander met een klein kind erop... ik heb niks tegen shets hoor en ook niet tegen kleine kinderen Haha! Alleen vind het wel steeds vaker voorkomen en steeds irritanter worden Boos!