Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beautylover schreef:ze vragen erom,en ze weten best dat ze er commentaar kunnen krijgen.
willen ze er geen commentaar op,plaats dan geen foto's!
(en tenslotte mag iedereen een eigen mening geven in dat topic van die persoon)
Sammie schreef:Ik geef liever om het paard dan jou tere zieltje. Te groot is te groot, geen cap vind ik dom. Gelukkig kijk ik niet vaak in haw, dus heb je geluk, maar zulke dingen mogen best gezegd worden. Je leeft niet in je eigen droom wereld. Iemand van 1.60 die met z'n knieen in z'n nek rijdt, is er gewoon te groot voor. Klaar! Erg spijtig, maar zoek een groter paard op of ga er wat anders mee doen, maar blijf er niet mee rijden.
amigootje schreef:Maar waarom...als je je pony niet in de weg zit, met beweingen, en niet te zwaar bent ect. kan je dat niet normaal op een kleinere pony rijden..
En dan vooral de redenen die ze aanvoeren "het zweet zo', 'anders zie ik er niet uit', 'ik vind zo'n ding geen gezicht op me hoofd', 'die van mij doet noooit wat' en mijn altime favorite: "Anders zit me haar niet meer" Tja het is en blijft moeilijk kiezen tussen een kop met bloederig, kluiterige haar of een gave kop waar je nog een borsteltje door kan halen. Lastig hoor.Citaat:Als ik geen cap op had gehad, had ik hier niet meer gezeten!!!! Ik hoop dat ze nog tot inkeer komen als ze eens echt van hun brave paarden afvallen, in het ziekenhuis is het meestal te laat!
Sammie schreef:amigootje schreef:Maar waarom...als je je pony niet in de weg zit, met beweingen, en niet te zwaar bent ect. kan je dat niet normaal op een kleinere pony rijden..
Teneerste omdat het geen gezicht is.
Tentweede omdat je die pony wel in de weg zit.
Tenderde lijkt het voor je zelf ook niet erg prettig.
Tenvierde is te groot ook vaak te zwaar, enkele gratenbalen uitgezonderd maar dan blijkt 1 t/m 3 over.
axdevil schreef:een kleiner meisje' als mij
dan ik