Nou het zit dus zo. Mijn eigen computer boven heeft iets raars ofzo . Steeds als ik bv het 'Sterretje" ( * ) typ komt er gelijk achteraan; # Dan staat er dus *#. Ook als ik bv. 3 wil intypen staat er; '83' . Het is ook inene zo afgelopen. En dan komt het weer. echt super irritant. Het ligt niet aan instelling van toetsenbord ofzo.. Die heb ik al gecheckt.. Weet iemand wat dit is. Of nog beter. Wat ik hier aan kan doen?
Komt omdat windows een nederlands toetsenbord installeert en af toe daarnaar overschakelt. Heel veel mensen hebben daar problemen mee. Om definitief het probleem op te lossen moet je het nederlandse toetsenbord verwijderen uit de windows instellingen.
Ga naar start / configuratiescherm / landinstellingen Kies dan tabblad talen en klik op details. Bij geinstalleerde services zie je dan de toetsenborden. Zorg dat het er ongeveer zo uitziet door de nederlandse toetsenborden te verwijderen :
Ik denk ik schop dit topic maar weer even omhoog. Was het even kwijt, maar die instellingen die hier boven staan kloppen allemaal. Dat is het dus niet..