Aangezien mijn geld heel zeker overgemaakt is, en blijkbaar nog steeds niet is teruggevonden, vind ik dat het wel stilaan tijd wordt dat een of meer moderators de hele BvA-rekening eens gaan overlopen.
Ik begrijp dat dat een heel werk is, maar het is bijna de maand mei nu! Ik heb inmiddels, na twee maal een bericht te sturen naar TeM en daarna maar een pb te sturen naar een modje, antwoord gehad dat ze er dringend aan gaan beginnen. Heel erg prima allemaal, maar het probleem is dat ik dat al vanaf half januari te horen krijg, en mijn geduld stilaan op geraakt.
Voor mij ging het om een hele som geld en ik had daar dan ook graag ook iets voor terug gehad, wat niet kan voor het geld teruggevonden is.
Dit topic is zeker niet aanvallend bedoeld naar de mod die me wel al verschillende pb's heeft beantwoord (dank je daarvoor nogmaals

In ieder geval hoop ik dat de mensen die dit allemaal bedacht en georganiseerd hebben, er de volgende keer ook goed over nadenken dat ze er ook de tijd voor moeten kunnen maken. Wat natuurlijk niet wegneemt dat het fantastisch is dat ze zich voor zulke acties inzetten.