Moderators en Bokt voor Azië

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Satine

Moderators en Bokt voor Azië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 16:52

Eerst en vooral plaats ik dit bericht hier bewust, en niet bij Bokt voor Azië omdat daar nog zeer zelden mensen gaan kijken (zowel Bokkers als moderators).

Aangezien mijn geld heel zeker overgemaakt is, en blijkbaar nog steeds niet is teruggevonden, vind ik dat het wel stilaan tijd wordt dat een of meer moderators de hele BvA-rekening eens gaan overlopen.
Ik begrijp dat dat een heel werk is, maar het is bijna de maand mei nu! Ik heb inmiddels, na twee maal een bericht te sturen naar TeM en daarna maar een pb te sturen naar een modje, antwoord gehad dat ze er dringend aan gaan beginnen. Heel erg prima allemaal, maar het probleem is dat ik dat al vanaf half januari te horen krijg, en mijn geduld stilaan op geraakt.
Voor mij ging het om een hele som geld en ik had daar dan ook graag ook iets voor terug gehad, wat niet kan voor het geld teruggevonden is.

Dit topic is zeker niet aanvallend bedoeld naar de mod die me wel al verschillende pb's heeft beantwoord (dank je daarvoor nogmaals Knipoog ) maar wel bedoeld om ook de andere modjes eens bewust te maken van een probleem waar waarschijnlijk ook nog andere mensen mee zitten. Ook mensen die met hetzelfde topic zitten, meld je hier want samen staan we sterk!

In ieder geval hoop ik dat de mensen die dit allemaal bedacht en georganiseerd hebben, er de volgende keer ook goed over nadenken dat ze er ook de tijd voor moeten kunnen maken. Wat natuurlijk niet wegneemt dat het fantastisch is dat ze zich voor zulke acties inzetten.

Kristie

Re: Moderators en Bokt voor Azië

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:31

Mmmm is allemaal heel verveldend, maar kun je dit niet beter 'onderling uitvechten' met des betreffende mod ipv een topic te openen? Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:36

De vraag die ik me nu stel is: Had je dan minder gedoneerd als er niets aan vast had gezeten? Had je ueberhaupt wel gedoneerd?

Ik ben het met je eens dat je zeker wilt weten of de donatie wel is aangekomen, en ik ga er van uit dat dit de beweegreden is dat je dit topic plaatst. Om zeker te zijn dat het toch goed terecht is gekomen, en niet alleen maar omdat je er wat voor terug moet zien.

Satine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 17:38

kristie schreef:
Mmmm is allemaal heel verveldend, maar kun je dit niet beter 'onderling uitvechten' met des betreffende mod ipv een topic te openen? Lachen

Zoals ik hierboven al zei: ik heb van een bepaalde mod al berichten terug gehad, en dit topic heeft ook niets met hem/haar te maken. Maar waarschijnlijk zullen er nog wel mensen met dit probleem zitten. Vandaar.

Satine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-05 17:57

Cassidy schreef:
De vraag die ik me nu stel is: Had je dan minder gedoneerd als er niets aan vast had gezeten? Had je ueberhaupt wel gedoneerd?

Ik ben het met je eens dat je zeker wilt weten of de donatie wel is aangekomen, en ik ga er van uit dat dit de beweegreden is dat je dit topic plaatst. Om zeker te zijn dat het toch goed terecht is gekomen, en niet alleen maar omdat je er wat voor terug moet zien.

Ik zal eerlijk zeggen: ja, ik had minder (maar wel iets) gedoneerd als dit er niet aan vast had gezeten. Het ging bij dit topic alleen al over bijna 250 euro (les Tommie Visser op hengst Kasparow), wat voor mij als student toch wel erg veel geld is. Maar voor deze unieke ervaring wilde ik daar best voor sparen.
Ik denk trouwens dat de meeste mensen dan minder gedoneerd hadden, zonder dat er iets aan vast had gezeten (heb het dan niet over de generatie voor mij die al lekker gesettled zijn, huisje, tuintje, paardje, kids... die werken vast, meeste studenten nog niet Knipoog )

Maar het was voor mij een mooie combinatie van doneren aan een goed doel en er ook nog iets onvergetelijks voor terug krijgen.

En uiteraard is dat niet de enige reden, ik wil ook graag weten of mijn geld goed terecht is gekomen.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:37

Satine, ik vind het erg netjes van je dat je mijn naam niet genoemd hebt in dit topic Knipoog
De mod in kwestie ben ik dus en ik heb er geen bezwaar tegen als je mijn naam hier noemt, dat mag gerust Ja

Samen met jou zijn er nog enkele bokkers waarbij er iets niet goed is gegaan met het verwerken van de betaling.
Het lag in de planning om kort na afloop van de veilingen (en ontvangst van de betalingen) om de tafel te gaan zitten met de ontvanger van de betalingen en iemand van het modteam, maar helaas is het daar nog niet van gekomen.
Ik heb zowel je pb als dit topic onder de aandacht gebracht en ik hoop dat we (nu echt Knipoog) op heel korte termijn duidelijkheid kunnen geven.

Nogmaals excuses voor de manier waarop dit gelopen is.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 22:56

Satine,

ik vind dat je dit erg netjes en correct aanpakt. Oscar geeft al aan waar er op dit moment nog dingen moeten worden gedaan, en ik sluit me er volledig bij aan dat we hier wat steken hebben laten vallen.

Ook namens mij excuses.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 00:30

Een heel eerlijk antwoord, en 250 Euro is dan ook een flink bedrag.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-05 17:48

Lielle schreef:
Satine,

ik vind dat je dit erg netjes en correct aanpakt. Oscar geeft al aan waar er op dit moment nog dingen moeten worden gedaan, en ik sluit me er volledig bij aan dat we hier wat steken hebben laten vallen.

Ook namens mij excuses.

Dat vind ik ook Ja
Wij hebben niet voor zoveel geld gedoneerd, maar ik zou idd. wel weten waar dat geld uiteindelijk naartoe gaat Ja .

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 10:37

Zoals beloofd zou ik hier nog even op terug komen zodra er meer bekend zou zijn.
Heike gaat samen met Pauline om de tafel zitten om de laatste puntjes op de i te zetten.
Dit samenzijn staat gepland voor volgende week (niet deze week, maar de week daarna).
Uiteraard volgt er dan een update.

Satine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 19:29

Mijn probleem is inmiddels opgelost dankzij de hulp van Pauline. Het geld stond gewoon op de rekening, maar iemand zal er per ongeluk overheen hebben gezien.
Ik wil Pauline en ook zeker Oscar heel erg bedanken voor hun hulp!

Ik plaats na afloop zeker de foto's hier op Bokt!

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 08:49

Dat is geweldig nieuws, Satine Ja
Ik ben echt ontzettend blij dat dit probleem opgelost is.
Pauline, hierbij ook namens mij bedankt voor het zoekwerk, je zult er vast een hele kluif aan gehad hebben Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 09:30

OK dan! dat is goed nieuws. Bedankt Pauline Ja

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:44

Ach ja, weet je, ik heb ook wel eea laten schieten, het is gewoon veel en veel meer dan we ooit verwacht hadden.
Ik heb al een deel gestort, en nu is het wel klaar voor een deel met betalingen geloof ik.

Ondanks een paar kleine strubbelingen is het resultaat gigantisch!