Wanneer word ik nou eindelijk met me avator geholpen?????

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Princess

Wanneer word ik nou eindelijk met me avator geholpen?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 21:51

heb een maandje gelede al een topic geplaatst die werd uiteindelijk geslote en ben doorverwezen naar andere topcis, heb ook bart al weet ik niet hoe vaak gepbt maar hij reageert niet!!

een maand geleden wou ik me avator veranderen en hij zei dat ie aangepast was maar ondertussen heb ik geen avator, ook al zegt ie van wel, heb het al 10000x geprobeert alle topic die hier over gingen doorgeleze welke foto ik ook neem ook me oude avator hij doet t gewoon niet!krijg de melding dat me avator is aangepast maar zie geen plaatje/foto

dit topic zulle jullie wel weer gaan sluite en me doorverwijze maar ik heb alles al geprobeert!!kan ik aub een x geholpe worde!!wil gewoon me avator terug en t lukt niet!

Anoniem

Re: Wanneer word ik nou eindelijk met me avator geholpen????

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 22:28

Zet anders de link van de avatar die je wilt hebben in het centrale avatartopic (of heb je dat al gedaan?). Dit topic viewtopic.php?f=81&t=360881
Ik geloof dat iedereen die daar gevraagd heeft ondertussen een avatar heeft Knipoog

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 22:44

thx heb me foto daar geplaatst, hoop dat iemand me nou es kan helpe want word er helemaal gek van!!!

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 10:55

jaa is gelukt!! thx marreke!!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 21:55

En als je nou een maand geleden de topics _gelezen_ had die ik je door had gestuurd, had je geen maand hoeven wachten. Hier een slotje.