[EA]- ergernis

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

[EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-05 09:12

Pfffff ik erger me echt verschrikkelijk aan die kleine meisjes die op (bijna) elk topic bij EA-paarden/pony's moeten reageren. Mensen die iets plaatsen willen serieuze reacties en als er dan bij staat: Jammer voor de prijs etc. Scheve mond

Hier is vast niks aan te doen, maar ik wil het alleen even kwijt Ja


Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 10:36

ja daar erger ik me inderdaad ook best aan.. overal reageren ze op om te zeggen dat ze erg veeeeeeel intresse hebben maar als je dan 10 topics bekijkt staat dat bericht overal Verward

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 10:53

Haha, dat was mij bij bepaalde users ook al opgevallen.
Maar wat kun je er aan doen? Volgens mij niks.

Wie weet is de interesse toch wel serieus. Knipoog

Op de hoogte blijven van mijn rondzwervingen als fotograafje:
Join via deze link

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 12:36

Of wat dacht je van de alltimer: Heb je een foto? Terwijl er in het bericht staat sorry geen foto's, of foto's via msn, email o.d.
Zelfde als met afstamming, leeftijd terwijl dat er in staat.

Is het niet mogelijk om net als in Hk de berichten in EA niet mee te laten tellen?

- Offline -

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 09:37

Sjoert schreef:
Haha, dat was mij bij bepaalde users ook al opgevallen.
Maar wat kun je er aan doen? Volgens mij niks.

Wie weet is de interesse toch wel serieus. Knipoog


Door de TEMmen kan je de mod's op de hoogte stellen en dan spreken zij de gebruiker er op aan.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 10:06

Wat Cathelijne zegt klopt. Er wordt behoorlijk veel gepost op EA, en Batje en ik kunnen gewoon niet alles bijhouden. Als ik off topic berichten zie, dan verwijder ik ze, maar ik zie gewoon lang niet alles.

'Jammer van de prijs' reacties zijn gewoon niet de bedoeling en worden verwijderd.

Maar als iemand op 10 paarden reageert met 'wow, ik heb interesse, kan je mij een foto en de vraagprijs sturen' kan ik daar minder aan doen. dat zijn immers wel on topic reacties.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:24

Ik erger me er ook al maanden aan, maar moet eerlijk bekennen dat ik niet TEMde omdat zulke gebruikers het blijven doen.

Heb nu net 3 keer geTEMd in 1 topic.
En aangezien ik heel vaak op EA kom, zullen de mods tegenwoordig wel wat TEMmen van mij krijgen Haha!

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

NehnaDagmar

Berichten: 3949
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Roden

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-05 19:14

Ellende schreef:
Wat Cathelijne zegt klopt. Er wordt behoorlijk veel gepost op EA, en Batje en ik kunnen gewoon niet alles bijhouden. Als ik off topic berichten zie, dan verwijder ik ze, maar ik zie gewoon lang niet alles.

'Jammer van de prijs' reacties zijn gewoon niet de bedoeling en worden verwijderd.

Maar als iemand op 10 paarden reageert met 'wow, ik heb interesse, kan je mij een foto en de vraagprijs sturen' kan ik daar minder aan doen. dat zijn immers wel on topic reacties.



Ja het gaat me inderdaad meer om het laatste, een paar users reageren in haast elk topic. Ik tem eerlijk gezegd nooit, want ja, stel je voor is er wel echte interesse en verpest ik iemand zijn topic..

Hmm nou ja, niks aan te doen dus Lachen

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 20:37

NehnaDagmar schreef:
Ja het gaat me inderdaad meer om het laatste, een paar users reageren in haast elk topic. Ik tem eerlijk gezegd nooit, want ja, stel je voor is er wel echte interesse en verpest ik iemand zijn topic..

Hmm nou ja, niks aan te doen dus Lachen

Als er echte interesse zou zijn, zou diegene wat meer neerzetten als "wow, die is mooi"

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 12:38

misschien een idee dat er gewoon niet meer op de topics gereageerd kan worden en je alleen via pb kan reageren.
lijkt me voor de TS ook beter omdat je dan makkelijker de serieuze reacties van de nutteloze kan onderscheiden Pling

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 12:42

En wat als iemand anders een aanvulling wilt doen over de betreffende verkoop?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Sizz
Berichten: 7838
Geregistreerd: 02-11-04

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 12:59

Kusia schreef:
En wat als iemand anders een aanvulling wilt doen over de betreffende verkoop?

Ook een PB naar de TS, maar toch zitten er nadelen aan........

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 13:23

wat zou iemand anders eraan moeten aanvullen?

gewoon een beetje marktplaatssysteem, alleen je advertentie, wel met de mogelijk dat je hem zelf kan aanpassen natuurlijk wanneer je iets wilt toevoegen of verwijderen ofzo.

ik zie geen nadelen Tong uitsteken

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:03

ook een veel geziene: 'jammer dat ie wit is' lekker doelloos...

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 16:55

het idee van IcePrincess vind ik inderdaad wel een goeie! alleen bij het topic van paarden aangeboden etc is het echt nodig. maar mensen zullen dan minder snel wat achter laten en de echt geintresseerden zullen dan overblijven Lachen

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 11:45

Of reacties dat ze hetzelfde artikel jaren geleden voor dezelfde of iets goedkopere prijs hebben gekocht.

1. ze hebben dus geen interesse
2. je bepaald zelf de 2ehandsprijs nav wat je er zelf voor betaald had. Ik heb er totaal geen boodschap aan als mensen op die manier iemands (of mijn Knipoog topic verprutsen.

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Anoniem

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 13:40

Wat ik zelf ook irritant vind. Ik heb twee keer een ad voor verzorgpaard geplaatst. Krijg ik een reactie van ja, leuke paardjes, jammer dat je zo ver weg woont... Sja, fijn dat je ze zo leuk vindt, maar pb me dan, en plaats niet zo'n reactie, want dan wek je valse hoop bij mij Knipoog

Heb idd ook het idee dat er veel gepost wordt om te posten... En maar weinig serieuze reacties.

Brit

Berichten: 4378
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 19:55

IcePrincess schreef:
misschien een idee dat er gewoon niet meer op de topics gereageerd kan worden en je alleen via pb kan reageren.
lijkt me voor de TS ook beter omdat je dan makkelijker de serieuze reacties van de nutteloze kan onderscheiden Pling


Dat lijkt mij eigenlijk niks.. Dat lijkt mij ook irritant als er geboden word op spullen dan weet je niet wat het hoogste bod is

      Who wants to sleep in the city that never wakes up?

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 23:07

Maya schreef:
Maya schreef:
Wat ik zelf ook irritant vind. Ik heb twee keer een ad voor verzorgpaard geplaatst. Krijg ik een reactie van ja, leuke paardjes, jammer dat je zo ver weg woont... Sja, fijn dat je ze zo leuk vindt, maar pb me dan, en plaats niet zo'n reactie, want dan wek je valse hoop bij mij Knipoog

Heb idd ook het idee dat er veel gepost wordt om te posten... En maar weinig serieuze reacties.



had ik ook Scheve mond en heel erg vervelend.. kreeg er ook valse hoop door

**..Dos estrellas en el cielo.. **
Lieve Jolanda en Vanity, we missen jullie!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 15:51

Ik erger me aan mensen die ruitershopje spelen op [ea] met "van de vrachtwagen gevallen" oid partijen terwijl er hier een aantal bokkers zijn (waaronder moi) die ons uit de naad betalen aan BTW, KVK-bijdragen, registratiekosten, domeinnamen en serverspace om op een nette legale wijze een winkel te hebben en daar op een eerlijke manier geld mee te verdienen.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 15:55

huh? Heb ik iets gemist? Want zulke topics heb ik nog niet gezien. Heb je voorbeelden? Mag ook evt. via pb Haha!

- Offline -

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 16:00

Oh, zoveel. Worden gewoon gepost als commerciele berichten, maar zijn geen geregistreerde bedrijven. Ik probeer me er niks van aan te trekken, maar soms knaagt het.

Mandyy

Berichten: 30453
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 17:33

ik erger me er ook wel eens aan

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 18:21

bubbels schreef:
Oh, zoveel.

Voorbeelden graag, want ik weetecht ff niet welke je bedoelt Verward

- Offline -

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Re: [EA]- ergernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 20:20

Ik kreeg een keer de vraag toen ik iets aangeboden had,
of ik het niet jammer vond dat ik het wegdeed en of ik het toch niet wou houden omdat ik er later misschien spijt van zou krijgen. Scheve mond

zij die niet van het verleden leren, zijn gedoemd de hele ellende over te doen..


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers