Die krijg ik dus niet meer. Van sommige topics wel, maar van sommige niet. De topics waar ik ze wel van krijg, bezoek ik regelmatig, dus die zijn alleen maar irritant. Maar de topics waar ik geen mailtje van krijg, die bezoek ik alleen maar nadat ik een mailtje krijg, omdat ik ze dan meestal al vergeten ben. Erg vervelend. Dus die kom ik iedere keer per ongeluk tegen. Is dit een foutje? Heb het nu een paar dagen. Ik heb al op mijn quotes gelet, maar die heb ik dan niet. Er staat wel gewoon een stipje voor het topic. En dan zie ik dat er nieuwe reacties op zijn zonder een mailtje te hebben gehad. Waar ligt dit aan en wordt dit nog veranderd?
Edit: Jahoor, krijg nu toevallig net een mailtje van een topic, waar ik maar niks van kreeg. Maar die andere heb ik nog steeds niks van.
Ja, een hotmail account. Maar nee, dat denk ik niet, want de ene helft komt daar wel van aan en de andere, wat minder bekeken topics komen niet aan. En ik kan het zien of ze bij junk komen, want dan staat daar ook een 1tje achter. Ik moet nu trouwens afkloppen, maar de topics waar ik eerst niks van kreeg, krijg ik nu wel allemaal. Heel vreemd allemaal.
ik heb precies hetzelfde. Sommige topics krijg ik na 1 X reageren bericht en bij anderen moet ik nadien nog extra op "schrijf je in bij dit topic" klikken.
* fluit terug * Ik zal Bart op de hoogte brengen van dit topic. Helaas gaan dit soort technische zaken boven mijn pet, anders had ik graag uitleg gegeven.