Ik vind het irritant dat je niet weet hoe het opschiet...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ik vind het irritant dat je niet weet hoe het opschiet...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 16:00

Ik kijk regelmatig op dit forum om te kijken of er al vorderingen zijn met het een of ander. Maar er staat nooit ergens wat er wel en niet is gebeurd...

Er staat wel in de FAQ blatieblaat we weten niet wanneer we klaar zijn en blaatieblaat, maar ik wil graag wel een beetje richtlijnen, ik begin het namelijk behoorlijk irritant te vinden dat veel dingen het nog steeds niet doen.

En ja, blaat ik weet dat BartVB het druk heeft en dat hij het ook gratis doet en in zijn vrije tijd en weet ik veel.

FrontC

Re: Ik vind het irritant dat je niet weet hoe het opschiet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 17:55

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 18:12

Gunufje schreef:
viewtopic.php?f=81&t=359930

Daar zie je een beetje wat er allemaal al gebeurd is Lachen

Ja en die is een maand geleden voor het laatste geupdated.

En daar staat ook niet in hoever Bart is met het oplossen en maken van dingen Lachen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 19:41

Op dit moment schiet er ook weinig op. Bart is nog steeds bezig met een commercieel project dat behoorlijk aan het uitlopen is. Als dat klaar is, en hij hoopt dat echt zo spoedig mogelijk af te hebben, krijgt Bokt weer aandacht. Op dit moment heeft het geven van updates dus eigenlijk weinig zin Bloos

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 20:14

Maarhoe zit het dan met die spelfouten, kan alleen Bart die doen? Kan Ime dat niet doen dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 20:44

Ellende schreef:
Op dit moment schiet er ook weinig op. Bart is nog steeds bezig met een commercieel project dat behoorlijk aan het uitlopen is. Als dat klaar is, en hij hoopt dat echt zo spoedig mogelijk af te hebben, krijgt Bokt weer aandacht. Op dit moment heeft het geven van updates dus eigenlijk weinig zin Bloos

Ook als er geen updates mogelijk zijn, is het wel prettig als het gemeld wordt toch Lachen

Ik verheug me gewoon weer op een goede internetsite Lachen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 23:18

Bij deze dan Knipoog

Op dit moment ben ik bezig met de spelfouten eruit halen, maar ook dat is niet heel makkelijk. Er zijn veel verschillende files met daarin de vertalingen, en waar wat precies staat is niet altijd even logisch. Als het goed is kan ik (met hulp van CCCorine) de 'vernieuwde' taalfiles deze week naar Bart sturen.