Omdat dit niet zozeer een bug-report is maar een verzoek hier eens over na te denken, heb ik het op FZ geplaatst en niet op FP.
Ik ben in mijn mailbox gedoken vandaag en trof 1400 berichten aan! Dat komt omdat ik me heb geabonneerd op een paar erg goed lopende HK-topics. Nou hoef ik eigenlijk geen mailtjes en ik hoop dus op een andere oplossing, bijvoorbeeld als de bookmarks. Wat er nu is, bekijk eigen berichten, voldoet niet, om verschillende redenen:
- sommige topics zakken weg, want ook al je reacties op verder terloopse onderdelen staan er tussen
- je kunt niet zien of er ongelezen berichten zijn
- volgens mij werkt het niet altijd en verschijnen sommige topics niet in de lijst. Wanneer dat precies gebeurt weet ik niet (ik meen dat o.a. quotes een rol speelden) maar in elk geval: het gebeurt regelmatig dat ik reacties mis.
- het werkt zowiezo alleen maar bij je eigen berichten, en niet bij topics die je graag wilt volgen maar waar je zelf niets over te zeggen hebt.
En dus is de enige andere manier abonneren op topics, maar dat levert dus al die vervelende mailtjes op. En dat is ook erg lastig omdat dat betekent dat serieuze mailtjes van bokt in de brij verdwijnen en ik ze niet zal lezen.
Wat mij betreft werkt het nu niet goed. Veel interessante dingen die ik graag zou willen volgen raken uit het zicht, en mijn mailbox raakt overspoeld door de mails die ik niet nodig heb.
Hoe het opgelost wordt maakt niet zoveel uit maar iets zou wel fijn zijn, ideeen zijn
- meer mogelijkheden om je mail in te stellen bij abo's,
- een nieuwe bookmarkfunctie,
- de bekijk-eigen-berichten-functie goed laten werken inclusief de functie 'naar laatste ongelezen bericht'