topic verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pommier

topic verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 19:41

hoi,

ik weet niet hoe je een topic weer moet verwijderen als je hem er niet meer op wilt hebben. weet iemand wel hoe dit moet? Verward

groetjes Suzanne

Kwanyin

Re: topic verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 19:42

Dit kan je zelf niet.
Rechtsonderaan heb je een rood uitroeptekentje staan. Als je daar op drukt kan je een moderator tippen. Als je een goede reden hebt om het te verwijderen wil die het misschien wel voor je doen Knipoog

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 21:13

xKatleentjex schreef:
Dit kan je zelf niet.
Rechtsonderaan heb je een rood uitroeptekentje staan. Als je daar op drukt kan je een moderator tippen. Als je een goede reden hebt om het te verwijderen wil die het misschien wel voor je doen Knipoog

je kunt het wel zelf
gewoon een nieuw antwoord op je eigen topic plaatsen, daarin kun je het aanvinken

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 00:01

Verplaatst van VMR naar FZ.

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 00:06

Spetterlover schreef:
xKatleentjex schreef:
Dit kan je zelf niet.

je kunt het wel zelf
gewoon een nieuw antwoord op je eigen topic plaatsen, daarin kun je het aanvinken

Verward

Nee hoor, ik heb net even gezien bij een door mij geopend topic, en nee, ik kan het niet zelf verwijderen

Je kan wel een zelf geplaatst topic of bericht verwijderen binnen een uur dat je het geplaatst hebt, maar dan moet er wel nog niemand op je topic of na je bericht gereageerd hebben.
Verder ga ik met het antwoord van Katleentje mee Ja