"de Kudde"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lageveld

"de Kudde"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 22:17

Ik heb me de laatste tijd niet zo bezig gehouden met de inrichting van bokt. De naam "de kudde" is me enige tijd geleden wel opgevallen al had het niet mijn aandacht.

Nu merk ik dat het een serieus gebezigde term blijkt te zijn. Voor de gewone gebruikers ???? Of zit ik scheef en ben ik niet genoeg ingelezen de laatste tijd.
Mocht mijn indruk juist zijn, dan vind ik het een behoorlijk denigrerende term voor datgene waarvoor het gebruikt wordt. (Hoe voorzichtig kan ik het verwoorden Lachen )

Wie is dat met mij eens/oneens ?

RelarDevi

Re: "de Kudde"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 22:28

lageveld schreef:
Ik heb me de laatste tijd niet zo bezig gehouden met de inrichting van bokt. De naam "de kudde" is me enige tijd geleden wel opgevallen al had het niet mijn aandacht.

Nu merk ik dat het een serieus gebezigde term blijkt te zijn. Voor de gewone gebruikers ???? Of zit ik scheef en ben ik niet genoeg ingelezen de laatste tijd.
Mocht mijn indruk juist zijn, dan vind ik het een behoorlijk denigrerende term voor datgene waarvoor het gebruikt wordt. (Hoe voorzichtig kan ik het verwoorden Lachen )

Wie is dat met mij eens/oneens ?

Ben je lid van de kudde en dan mag je posten in HK en JH Lachen

lageveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-05 06:47

"lid" ? "mag" ?
Het moet niet gekker worden. Ik ben nergens lid van en ben niet van plan dat te worden ook.

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 11:05

Ik weet ook niet exact wat het is, maar ik veronderstel dat je wel weet dat je(ook bij het oude bokt) een aantal berichten nodig hebt om in JH en HK te mogen posten? Ik veronderstel dat die mensen nu gewoon een naam gekregen hebben "lid van de kudde" ipv "mag posten in HK en JH".

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 11:37

Je moet je wel aanmelden om lid te zijn van de Kudde, en je hebt daarvoor 50 paardenposts nodig Lachen

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 12:16

Lageveld: volgens mij bestaat de naam 'de kudde' al voor de gebruikersgroep zolang ik op Bokt rondloop. De postrestrictie die bij de groep hoort, is opgezet zodat mensen niet voor het jeugdhonk of de huiskamer zich bij Bokt aanmelden, maar voor de paardenfora.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 18:50

Ik vind er niets denigrerends aan eerlijk gezegd. Kudde vind ik trouwens wel toepasselijk voor een paardenforum Haha!