Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sypheron schreef:Erm USB? wat heb je voor modem/router?
Maar je mag best even komen kijken en het euvel gelijk verhelpen
... Sorane, wat voor modem heb ik??? Ik heb geen router... toch??? Ik heb de standaard modem die werd mee geleverd bij een kabel internet verbinding van kabelfoon... een blauw/grijze, maar dat bedoelde je vast niet... Waar het computers en toebehoren betreft ben ik echt hartstikke
vrees ik...
Zou het dan dus idd aan de kabel kunnen liggen?
Sypheron schreef:Ja maar ik doel meer op de compatibiliteit van de modem met verschillende computers en drivers
. Ik mag toch hopen dat mijn standaard modem geval wel compatible is met mijn nieuwe putertje... *zucht* We hebben de verbinding nodig voor contact met Simon's thuisfront en de laptop gaat eerdaags de geest geven vrees ik...
Sorane schreef:Istie wel. Als ik bij je ben neem ik wel even een kabeltje mee
(Grapje hoor... als ik een leuk betaalbaar restaurantje kan vinden gaan we -Simon, broertje, ouders en ik- vanavond lekker uit eten.) Maar iig vast bedankt! En ik bel heel snel, dus even die agenda trekken met John vanavond!
Marreke schreef:Error 678 is bij mijn weten "Kan geen verbinding maken met externe computer" dus of een USB-kabel in dat geval helpt betwijfel ik.
Heb je van de helpdesk een ping moeten doen naar 127.0.0.1 en zo ja, wat kreeg je toen op het scherm?
Dezelfde vraag voor ipconfig en ipconfig /all (hangt een beetje van je Windowsversie af).