Over slot op "splash topic"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Over slot op "splash topic"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 21:42

Even mijn mening ventileren.

Op western staat een topic waarin iemand op zoek is naar een ex (verzorg?) paard.
viewtopic.php?f=4&t=368261&st=0&sk=t&sd=a

Hier is een sticky voor, dat is helemaal waar.
Dat dergelijke topics gesloten worden met een verwijzing naar de sticky is de normale gang van zaken, en daar heb ik ook geen moeite mee.

Waar ik wel moeite mee heb is dat dit topic 11-02 gestart is, dat het dus ca 1.5 maand "gedoogd" is, en nu net nu de TS vorderingen maakt, klap, slot erop want dat zijn de regels.
Dat het de regels zijn, waar.... Maar dan wel gelijk en niet eerst 1.5 mnd door laten gaan!

Sizz

Re: Over slot op "splash topic"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 21:43

Mss niet eerder geTEMd of gewoon vergeten/gemist???

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 21:45

dan nog....

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:24

Misschien is het over het hoofd gezien, kan gebeuren toch?

Ik snap iig niet dat je er "moeite" mee hebt dat dat topic zo lang opengebleven is.

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:30

Ik lees het topic nu pas door, het is wel erg banketstaaflig voor de TS, dat moet ik wel effe zeggen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 23:36

Ik heb er geen moeite mee dat het topic open gebleven is, ik heb JUIST moeite met de manier waarop er nu een slot wordt geplaatst

Jemawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:44

Dan heb ik je verkeerd begrepen Knipoog
Het is idd wel een beetje vreemd gegaan zo, had ook op een andere manier gekund.
Aan de andere kant, als dit topic open gebleven was, krijg je daar weer veel problemen over. Jij wel-ik niet is ook niet de bedoeling lijkt me.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:48

ik heb het topic net ook doorgelezen.
vind het ook goed dat er een sticky voor is, er komen zoveel topics met gezocht.
maar hoe deze op slot is gegaan vind ik wel heel erg raar, wat je ook zegt, het topic is in februari (begin) gestart, er komt wat meer info uit en het topic gaat op slot Verward
over heen gelezen zal wel niet met 7 pagina's !!!

sorry vind dit eigenlijk maar raar...Scheve mond, zomaar uit het niets op slot

Ronnoz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-05 23:54

Het valt mij wel vaker op dat sinds de nieuwe Bokt-versie geinstalleerd is, er later gereageerd wordt door de mods op TeM-berichten e.d. ...

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 09:13

Ronnoz schreef:
Het valt mij wel vaker op dat sinds de nieuwe Bokt-versie geinstalleerd is, er later gereageerd wordt door de mods op TeM-berichten e.d. ...

Dit heeft niks met TEM-berichten te maken. Een van de westernmods had het op slot gezet, maar later toch weer geopend aangezien het topic over een westernpaard ging geloof ik. En dan na anderhalve maand wordt ie alsnog op slot gezet door een andere mod.
Dat vind ik raar.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 10:21

Op een groot forum zoals bokt gaat alles, IMO, nooit helemaal vlekkeloos. De MODS doen zo goed mogelijk hun werk en ook zij kunnen wat vergeten............ of er gaat wat mis tussen de MODS.

Kunnen we dan niks door de vingers zien??? Knipoog

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 10:33

Tuurlijk kunnen er "fouten" gemaakt worden. Ik heb ook niks tegen het mod team.
Ik vind het alleen ontzettend banketstaaf voor de TS, ze vordert net met haar zoektocht, slot erop.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 12:36

Ik vind het slotje ook erg jammer voor de TS... ik vind het bestaan van het algemene topic trouwens zelf waardeloos, ik kijk daar werkelijk nooit in omdat ik simpelweg de tijd niet heb om al die pagina's door te nemen... en als iets dergelijks in een apart topic staat dan is de kans dat er echt naar gekeken wordt imo een stuk groter... simpelweg omdat je op basis van de titel kan besluiten een topic te lezen. Als ik bijvoorbeeld een "Splash" zou kennen dan zou ik zo'n topic absoluut wel bekijken... terwijl ik dat nu dus niet doe. Ik vind het erg jammer voor de mensen die (wanhopig) op zoek zijn naar een specifiek paard omdat ik denk dat ze nu maar betrekkelijk weinig mensen bereiken met hun oproep.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 18:44

Ik zit eigenlijk nogsteeds te wachten op een apart forum hiervoor, ipv een zeer onoverzichtelijk sticky waarbij ik je kan garanderen dat NIEMAND dat leest en je dus ook NUL , NUL resultaat zult krijgen.

Anderhalve maand later een slotje ergens opzetten, vind ik wel wat laat. Zo heb ik wel eens een UN gekregen vanwege een reactie die ik een maand eerder had geplaatst, topic was gezakt, topic werd ophoog gehaald door een nutteloze reactie. Daar werd niks van gezegd, maar wel van mijn berichtje. Wat imo een heel normaal berichtje was in dat topic Lachen

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:35

Ben het helemaal met je eens stef!
Dat topic bestond al virj lang, veel pagina's en op eens een slotje!

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:37

Voor de modjes: Kan dat topic aub weer open? Het topics bestond al een enig tijdje, en veel mensen die haar ermee wouden gaan helpen!

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:40

een centraal topic is inderdaad niet overzichtelijk, de kans dat je die pony of dat paard dan terug vind is dan 0,0 zoals al werd gezegd.
ik zie iedereen al die pagina's al langs gaan, bij pagina 500 komt er een slotje op en dan? een nieuwe sticky begin je weerr bij pagina 1... schiet volgens mij niet echt op.

en voor een (wat ik vind) nuttelozer onderwerp: de ponykampen, mogen wel weer per topic onder manege en verzorgpaarden geplaatst worden.
lijkt mij dat vermiste paarden en pony's dan meer recht heeft op een subforumpje, of onder een andere catogorie geplaatst worden:)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 20:50

Brechtje schreef:
Voor de modjes: Kan dat topic aub weer open? Het topics bestond al een enig tijdje, en veel mensen die haar ermee wouden gaan helpen!

Die kunnen dat toch ook via pb, email of tel doen?