Ja, maar dan blijf je bezig met centrale topics, dát is pas irritant... Ben het er trouwens wel mee eens dat het er veel zijn hoor, maar misschien kun je dan beter een subforum aanmaken, in plaats van een centraal topic, maar das mijn mening
We hebben MV, en daar kunnen van mij de ponykampentopics komen. Ik vind het niet erg want zo kan ik ook de ervaringen van andere bokkers lezen over hun ponykampen en kan ik ook kiezen.
Goed dat je het even onder de aandacht brengt. Ik zal met de andere moderators bespreken of (en zo ja: wat ) we ermee willen/kunnen doen en dan kom ik daar later nog even op terug!
We hebben besloten om topics over ponykampen toe te staan op het forum MV (Manege en Verzorgpaarden). De topics mogen daar 'los' geplaatst worden, een verzameltopic wordt waarschijnlijk al snel onoverzichtelijk. Het gaat om alle topics over ponykampen, dus ook over de kampen die met eigen pony's georganiseerd worden.
We gaan zometeen wat recente topics van diverse fora verplaatsen naar MV. Mochten jullie nog topics tegenkomen op andere fora, dan graag even op de TeM-knop drukken.
Oscar dankt u namens het modteam voor het meedenken